Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| y not | 2009-06-26 20:18 | |
![]() | Larvbrud , visst har du en poäng och man borde ju ha ett säkfilter som med googel scholar tex. honkan jag är ingen bloggare, och jag läser inte mycket. Jag har bara så svårt för generella åsikter över vad som är ointressant och tyckande att andra inte skall tycka. Alltså jag tycker du skriver väldigt dåligt, omotiverat och ointressant och jag förstår inte vitsen med att jag skall behöva läsa sådant dravel när jag söker mig in i ett forum för att läsa välformulerade, intressanta spekulationer över min samtid. | |
| honkan01 | 2009-06-26 20:23 | |
![]() | och jag tycker du är synnerligen högtravande med hänvisning till din sk utbildning i humanism....du är ett stolpskott i alla sammanhang!!!...o fruktansvärt ointressant vad gäller inlägg..dina påståenden saknar dessutom evidens.......så... | |
| kajix | 2009-06-26 20:25 | |
![]() | vsb | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-26 20:29 | |
![]() | Det är förvånande att så många väljer att göra likadant, dagens outfit i suddiga mobilbilder eller bilder på blommor och mat tagna med svindyr digitalkamera för de som är lite äldre. Å andra sidan bor folk i likadana hus och ordnar det likadant i sina trädgårdar. Så länge man kommer ihåg att uppskatta originalitet är det nog ingen fara att låta de som inte kan uttrycka sig i bild och text särskilt bra få fortsätta träna på det. Det är trots allt inte värre än social networking eller forumande. Risken med all nätaktivitet är att man fastnar i något slags infantilt beteende där man hänvisar till sig själv inför okända personer och navelskådar offentligt. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-26 20:52 | |
![]() | ..men man har väl alltid bara sig själv att hänvisa till? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-26 20:54 | |
![]() | Nej man har wikipedia och bloggar att hänvisa till ,) | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:00 | |
![]() | jo men om det ska vara genuint så har du alltid bara dig själv att referera från, jag menar, allt utanför dig kan ju vara bluff | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:05 | |
![]() | Fast om det som kommer ur en mest är upprepningar av sånt man tagit in från andra från början, hur vet man då att det inte är bluff? | |
| y not | 2009-06-26 21:12 | |
![]() | Gimp, den ständiga frågan, kan vi veta något annat än det vi själva upplever med våra sinnen? Och kan vi ens veta att inte det är en hallis? Så kanske finns det inga bloggar utan vi drömmar att vi läser drömmar oh de som är inställda på att alla bloggar är skit får bara läsa skit oh de som tror att det finns något intressant att hitta de hittar också något intressant. Sanninigen är aldrig större än vi själva gör den. | |
| honkan01 | 2009-06-26 21:15 | |
![]() | bla bla bla!!!!!!!!!!!lysande inlägg!!! | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:16 | |
![]() | y not precis :) | |
| honkan01 | 2009-06-26 21:18 | |
![]() | ja jag initierade hyllningen så.. | |
| y not | 2009-06-26 21:20 | |
![]() | undrar vem som är galnast i det här forumet. iband tror jag jag har en chans men så känner jag mig alltid åter övertrumfad :) | |
| honkan01 | 2009-06-26 21:22 | |
![]() | ja.....jag håller med..men en som har en proffession kallad semi är jag alltid skeptisk till..oavsett..... | |
| MissT | 2009-06-26 21:42 | |
![]() | Min blogg är bra! Ärlig och rolig och skriven på relativt bra svenska ;) Jag har tyvärr varit tvungen att ge upp min offentliga blogg för den stack tydligen för mycket i vissas ögon och jag fick en massa elaka kommentarer och påhopp. Men läs gärna detta inlägg och se om du tycker att det är ointressant, jag tycker det är ärligt, brutalt, roligt, pinsamt och mig i ett nötskal! imammasmage.blogg.se...ml #comment | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:44 | |
![]() | Besviken över att det inte var din vagina :( | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:50 | |
![]() | herregud o så undrar folk varför man inte vill ha barn :S läs MissT ´s blogg så får de en liten hint. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-06-26 21:56 | |
![]() | På min blogg skulle det stå en enda lång dödslista på folk jag hoppas dom dödar eller som jag kan tänkas döda själv ^^ fast dödslista känns så mycket Al Qaida | |
| MissT | 2009-06-26 21:58 | |
![]() | Men det var värt all möda Just L ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-26 22:01 | |
![]() | Det är värt en tråd i sig. Vem är galnast här? Udda nog tror jag vinnaren kommer bli hedrad :S | |