Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 958 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 20:58 | |
![]() | lejonmix, carlmartin har väl inte sagt att han inte gillar dig? Jag tycker att du tar allt lite väl personligt ibland. Detta är något som stör mig i vår relation. | |
| pelix | 2009-06-27 20:59 | |
![]() | Kjempegrej: vi sitter ju i samma sits..villa,heltidsjobb,3 barn,bilar trädgård mm, men vi har ett alldeles utmärkt sexliv ändå fast vi har allt detta ovanstående.. sen beror det ju helt på..vissa veckor kan man vara utan helt ( å det e inte för att det e röd vecka) andra 3 gånger,vissa fyra å ibland mer. Å det e jätteviktigt att man tar den tiden för varandra oxå..Vi älskar varandra lika mkt nu som för 11 årsen om inte mer.. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-27 20:59 | |
![]() | Ingrid, hur har singel hängt ut sin mamma? Är det inte du som hänger ut din stackars gubbe och med versaler. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:00 | |
![]() | carlmartin - jag var dessutom ironisk när jag skrev att min "tes" skulle vara komplicerad. Men i avsaknad av abdra svar på TS rop om ev anledningar så tyckte jag att det fann sig roligt. | |
| Ingrid45 | 2009-06-27 21:00 | |
![]() | mommesfrites: Hon har skrivit sin släktkoppling på sin sida--- | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:01 | |
![]() | Svininfluens =) ta mig i9nte så allvarligt jämt så ska du se att det ordnar sig=) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:02 | |
![]() | Ingrid, vad har du med den saken att göra? Det är väl upp till var och en vad man vill dela med sig av? | |
| Ingrid45 | 2009-06-27 21:06 | |
![]() | Jag vill inte disskutera saken vidare--- | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:08 | |
![]() | Det respekterar jag till fullo. Jag skulle önska att alla var lika duktiga som dig på att diskutera med mig. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:09 | |
![]() | lejon- jag tycker inte illa om dig. jag har nog lite svårt för ditt sätt att uttrycka dig ibland, blir emellanåt lite provocerad - men du är generös med dina meningar och skräder inte orden. jag är i allafall inte likgiltigt inställd. folk med åsikter som provocerar mig är ofta intressantare än folk utan åsikter. | |
| Ingrid45 | 2009-06-27 21:10 | |
![]() | Jag tolkar dig som att du anser att jag kappitullerade och att du vann bara för jag inte tkjaffasade mer. Ok! Visst. ta det så. jag vet ju sanningen ändå.-- | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:11 | |
![]() | tack ja har man folk som har tatuerat in PUNX på knogarna så påverkas språket o tempramentet ibland=) Dock har jag även idoler som är helt rumsrena | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:12 | |
![]() | ska vara 'har man IDOLER som har...' inte 'folk' | |
| UlfTjur | 2009-06-27 21:13 | |
![]() | JAg gör det 0 ggr per vecka bättre med lite scrabble i stället | |
| mariaban | 2009-06-27 21:13 | |
![]() | Det finns perioder i livet då man inte hinner/orkar ha sex lika ofta som man skulla vilja. Då man har småbarn känns sömn viktigare än sex...å andra sidan finns det ett liv efter småbarnsåren, då kan man äntligen fokusera på att njuta tillsammans med sin man igen:) Jag tycker inte att man ska räkna antalet samlag så noga, det viktiga är att man inte prioriterar bort varandra och att man pratar med varandra om något känns fel. Ibland kanske det känns bra att ha sex flera ggr per dag men ibland är det underbart att längta och fantisera om det som komma skall....Jag håller också med lejonmix om att kärleken ska man visa på så många fler sätt än med sex; krama varandras händer, förlora sig i varandras ögon, smekningar i vardagen, allt det är minst lika viktigt som sex. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:15 | |
![]() | Jag gillar dig mer och mer Ingrid45. Inte nog med att du vet när det är dags att kapitalisera, du vet också sanningen! :D | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:15 | |
![]() | tack för att du nämnde mig mariaban =) du får hålla med mig hur mkt du vill. And that goes for all of ya | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:22 | |
![]() | maria; precis kärlekslöst sex är en styggelse i längden iaf jag mår inte bra av det kanske därför jag sagt ifrån | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:29 | |
![]() | Var det inte precis 101 inlägg i denna tråden...? Mouche ;) | |
| mariaban | 2009-06-27 21:38 | |
![]() | Jag har haft turen att träffa den man som jag är skapad för och sex med honom är så otroligt underbart. Ändå kan jag ärligt säga att jag vissa nätter uppskattar lika mycket att få somna på hans arm och känna kärleken mellan oss, lyckan att vara älskad och att få ge kärlek. Jag tycker synd om människor som ser sex som enbart fysisk tillfredsställelse, de missar det bästa! Den närhet som kärlek ger gör sexet så mycket bättre. | |