Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2009-07-02 13:12 | |
![]() | Även radiopop som är "sönderproducerad" kan ha kvalite. Det är ju ett hantverk det med, fast på ett helt annat sätt. Jag kan tycka mycket musik är rena skiten att lyssna på, fast ändå uppskatta en snygg produktion. Det ligger ju talang i sånt också. Generationsfråga, smakfråga. Åter igen. Nu ska jag äta sol och avgår från tråden, adios. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-02 13:13 | |
![]() | P ja det är sant..jag vet själv när min man ska göra en låt åt andra att det lätt bli överarbetat men det kan ju också bero på att den som skapar nåt vill ha det så bra som möjligt och kanske inte alltid stannar i rätt tid. Jag vet själv hur det är, jag målar i olja, många tavlor har blivit skit för jag har överarbetat dom:) Nä burgare kan man prata nån annan stans, själv äter jag bara veggieburgare hehhe | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-02 13:13 | |
![]() | le-lou men om det är sönderproducerat är det inte kvalitet:) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-07-02 13:15 | |
![]() | P Trouble, ditt enda engagemang i MJ-trådarna har varit att påstå att MJ:s musik inte var kvalitativ. Du har blivit emotsagd. Ingen kommer att övertyga den andre. Så varför fortsätta hävda att MJ:s musik var "skit"? Alla som ens tittat i den här och den första tråden vet att du tycker hans musik var dålig. Mission accomplished? Eller är din mission att försöka övertyga alla trådläsare om det? I så fall är det nog slöseri med tid. | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-07-02 13:16 | |
![]() | För mig är musik med kvalité lika med musik med känsla. Det saknar i min mening, som sagt, söndermixtrad sådan. Men som du säger, nu blir det en fråga om smak igen. Ha det i solen, en annan måste slåss med myggen och ogräset i jordgubbslandet. | |
| P Trouble - Ej medlem längre | 2009-07-02 13:19 | |
![]() | Katalias Varför inte? Jag råkar gilla att diskutera kultur i dess olika former och dess eventuella kvalité. Simple as. Nu myggfajt-time. | |
| Lillot | 2009-07-02 16:20 | |
![]() | Här tycker jag finns ett och annat att tänka på: www.jonasgardell.se/...se ction=k7 | |
| le-lou | 2009-07-02 17:00 | |
![]() | Bino - det var därför jag skrev "sönderproducerat" med snuffar omkring sig :) Jag tycker inte mycket är det, därav. | |
| Ässät | 2009-07-02 17:19 | |
![]() | Jag tog ner MJ på Spotify men asså.. det är banne mig inte många bra låtar.. tycker inte jag | |
| Minta | 2009-07-02 17:21 | |
![]() | Lillot, mycket intressant! | |
| micro113 | 2009-07-02 17:27 | |
![]() | Jag håller med Gardell. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-07-02 17:44 | |
![]() | Mcdonald's slangdricka är vidrig ingen kolsyra det finns mögel i slangarna enligt Uppdrag granskning elelr något sådanmt program. nä anpropå MJ så är jag inget fan av han måstejag säga musiken är inte s¨å bra som alal tycker | |
| Dear Robert - Ej medlem längre | 2009-07-02 18:03 | |
![]() | MJ gjorde ett antal låtar som är populärmusikaliska mästerverk. Jag väljer att minnas honom för det, och inte för hans i övrigt till synes ganska tragiska liv. Vidare tycker jag, liksom TS, att det var fel att stänga den första tråden om MJ. Moderera istället för att stänga är mitt förslag. | |
| apbur | 2009-07-02 18:07 | |
![]() | Jag tror Jonas Gardell vill illustrera hur svårt vi har att faktiskt tycka om någon utan att göra om den människan så hon passar in i vår föreställning om vad som bör förväntas av en person vi ska älska. | |
| Minta | 2009-07-02 18:20 | |
![]() | Ja, hur svårt det är att älska någon för den person h*n är. Med fel och brister och goda sidor. | |
| apbur | 2009-07-02 18:22 | |
![]() | Ja, Minta, det låter som en klyscha men är faktiskt något oerhört svårt. | |
| micro113 | 2009-07-02 18:26 | |
![]() | Jag tycker inte det är svårt - om jag älskar någon då gör jag det med dennes fel och brister -- måste jag låtsas att de inte finns, då älskar jag inte på riktigt, utan älskar en önskebild. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-02 18:26 | |
![]() | le-lou ahh okej:) sorry, då fårstår jag:) man blir en aning snurrig i den här värmen hehehe | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-02 18:28 | |
![]() | självklart om man älskar någon älskar man även den personens fel o brister, till en viss gräns måste jag säga. Jag menar att älska någon som fysiskt eller psykiskt förstört ens liv är svårt oavsett om det är en släktning | |
| apbur | 2009-07-02 18:29 | |
![]() | micro113 2009-07-01 23:29 "Jodå, enligt mig kan man både känna kärlek och se bristerna, också oförlåtliga brister. Att göra folk till helgon för att de dött, det förstår jag mig inte på." Jag får inte ihop det här. Hur man kan älska någon men se deras brister som oförlåtliga. | |