Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2009-07-04 12:40 | |
![]() | Har 5 toppenbra barn i varierande åldrar.Dom är olika allihopa och har olika intressen och visst har man haft konflikter men vad då,det hör ju till på ett aller annat vis. Visst kan jag tänka mig att ta hand om nån annans barn men att föda sina egna slår allt annat,vilken toppenkänsla det är. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-04 12:42 | |
![]() | ja det är en grym känsla...<3 | |
| Nile90 | 2009-07-04 12:54 | |
![]() | vad gör det om barnet lyssnar på hårdrock? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-07-04 13:03 | |
![]() | ja just ja,ngn skrev ngt om det,herregud,det har jag lyssnat på så länge jag kan minnas!missköter mig inte alls elr vad h*n nu grundade det uttalandet på=/ är man så fördomsfull glömde h*n oxå att skriva rap & rnb där kan vi snacka råa texter :S men har lysstnat på en del sånt med men jag utövar knappast ngt av de dom sjunger om,kanske för ja är uppfostrad på ett vettigt sätt..... | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-07-04 13:31 | |
![]() | konstig fråga tycker jag | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-07-04 13:33 | |
![]() | Mycket här i livet är konstigt. | |
| mor din | 2009-07-04 14:05 | |
![]() | Jag kan tänka mig att klämma ut en men jag börjar bli lite till åren, och är man. Orättvist, ey? | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-07-04 14:07 | |
![]() | Bör man kanske göra det till en mänsklig rättighet att få föda barn, om man vill? Oavsett könstillhörighet alltså? | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-07-04 14:11 | |
![]() | Ja det tycker jag. Ska man få visa brösten i simhallar i Skåne ska man som man kunna få förlösa i Umeå. | |
| Zizzzi | 2009-07-04 14:15 | |
![]() | Apropå det där brösttjatet. Förstår inte varför man inte skulle få lov att visa brösten faktiskt. Men förstår heller inte varför man VILL göra det i ett badhus... Föda barn väntar jag med till efter plugget. Kan inte tänka mig själva födseln, men det mesta innan o efter. | |
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-07-04 14:22 | |
![]() | Åh fan. Kloroformtrasor och tvätta gräsgröna kläder är din grej. | |
| sina_shataz | 2009-07-04 18:10 | |
![]() | Jag vill helst inte föda, adoption är en bra grej tycker jag. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-07-04 21:45 | |
![]() | ordbind: 2009-07-04 08:34 "Jag kan absolut inte tänka mig att föda ett barn, jag är kille. Vad är det här för sjuk och makaber tråd, stäng skiten. Onaturligt och sjukt. Äckliga perversa människor. Jag kan inte förstå. *håller för öronen och säger aoaoaoaoaoaoaaaaaaoaoaoao a* " TACK för den härligt roliga kängan, orbind. :)) *skrattar hysteriskt gott fortfarande* :)) | |
| Dammen | 2009-07-04 21:50 | |
![]() | Vad jag inte kan förstå är gnället över att det har funnits trådar tidigare som har behandlat detta eller andra ämnen. Men kan ingen se och förstå att en del är nytillkomna, har inte lust och ork att läsa gamla trådar, andra har varit med i flera år ss jag själv, men har inte varit intresserade av att göra annat än att betapeta och vaknat för forumet förrän just nyligen. Så sluta tjata om gamla trådar, nya människor, nya tankar och ideer....tycker jag som läser och deltar där jag har lust. | |
| skogstorparn | 2009-07-04 22:15 | |
![]() | min tös var med på en zz top konsert när hon va två,och det har blivit folk av henne också.. | |