Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 431

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vinter2011-08-26 18:57
Antal inlägg: 332

Min före detta katt var helt tokig i pumpakött och skulle klättra uppför benen på mig för att få mer. Hon kunde sitt, ligg och apport också.

LovisaLovisa2011-08-26 19:11
Antal inlägg: 101

Lill kissen får kräkreflex när han ser en tvestjärt. Antar att dom inte smakar hallon...

lullul2011-08-26 19:59
Antal inlägg: 10

Min katt vill helst ligga bakom min laptop när jag spelar Betapet. Tryckt mot fläkten där det kommer varmluft. Jag får ställa andra saker där, för jag tror inte att varken katten eller datorn mår bra av det. Ibland sträcker han fram tassen och skriver något på tangentbordet eller hoppar på tangentbordet så han kommer åt flera tangenter samtidigt. Han har lyckats stänga ned spelet eller hela datorn för mig ett par gånger. Och ibland skickat konstiga meddelande till min motspelare.

ullis1164 - Ej medlem längre2011-08-27 18:34
Antal inlägg: 1019

Vår hund (Jack Russell) är helt galen i ballonger. Hon börjar gny bara man öppnar lådan där ballongerna finns. När man börjar blåsa hoppar hon en meter upp i luften och gnäller, ända tills hon får ballongen. Sen är hon expert på att få den att hålla genom att bära runt den i tutten.

Dr Juan2011-08-27 21:26
Antal inlägg: 273

Min skäggagam älskar att "duscha" med mig, varje gång hon är utanför terrariumet och hör en kran som är igång springer hon mot badrummet och tittar om jag står där i vattnet så hon kan lägga sig vid vid mina fötter och njuta av varmvattnet

Thoron_ril2011-09-05 17:11
Antal inlägg: 305

jag har en del djur som gör roliga saker men vad jag kommer på nu så har jag en katt som ska följa med in på toa och så ska han sitta i knät och kela. dock tycker han inte alls att vi är klara när jag tycker det!

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?