Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 11:56 | |
![]() | men känner du hela svenska folket? du snackar om folk i branchen,varje år får vi se idoljuryn skicka vidare alla möjliga människor,tjocka,smala,sp inkiga,udda,roliga å olika hudfärger sedan är det upp till OSS,folket! | |
| Teddow | 2009-09-09 12:11 | |
![]() | BiNo8: Jag gillar inte fotbolls-VM på tv. Budskapet är ju "Tjocka människor med dålig kondtition och dålig bollkontroll har inget där å göra"......eller? Varför utgår man alltid från att alla är missunade för. Så fort en överviktigt person åker ut så är det självklart för " att hon/han var för tjock", men när en vältränad person åker ut så rycker ingen på axlarna. Han/hon kanske åkte ut för att han/hon var för "snygg". Och sedan är ju som sagt smaken som baken, så att du anser att någon är ful innebär ju inte att jag anser att han/hon är ful, utan kanske tycker att han/hon är skitsnygg. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 12:15 | |
![]() | jag tror att det finns tillräckligt med överviktiga som skulle kunna rösta fram en överviktig person längre fram i tävlingarna om de själva tycker de ska handla om det,men de tror jag inte!de röstar nog oxå på den med bästa rösten! | |
| Teddow | 2009-09-09 12:23 | |
![]() | För övrigt känner jag också folk i branschen. Jag känner tillexempel Philip Damberg som är kompis med min lillebror. Han borde gått vidare med Ring of fire=) tv4play.se/noje_och_...nt =2.34558 | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-09-09 12:36 | |
![]() | Han som sprang in i dörren gjorde ju sig till så kul är det inte Om han inte gjorde sig till så gjorde han bort sig | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 12:40 | |
![]() | ja de kanske han gjorde,men han gjorde det jävligt bra!haha | |
| Maybach | 2009-09-09 15:07 | |
![]() | Han Jon (hette han så?) var ju riktigt skön haha. Men programmet vore mer watchable om man slapp Jihde och hans kramar. | |
| Teddow | 2009-09-09 15:10 | |
![]() | Jag gillar Jihde, han är rätt ödmjuk. Eller han än den där hoppande negern som var med förra året. Eller var det i talang kanske? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-09 16:39 | |
![]() | Mys så du litar verkligen på telefonröstning?? heheh Ja hur som helst kan jag bara tala om tex att alla som står i köer och ska in till juryn får inte träffa den juryn vi får se. Finns många mer saker jag kan berätta men men tro det ni vill:) Teddow du förstår nog inte. Men en BRA fotbollsspelare i VM är nog inte överviktig eller hur? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 16:47 | |
![]() | nej?min vän Camilla provsjöng oxå först för en jury,hade den juryn släppt henne vidare hade hon fått sjunga för den juryn vi får se?DU tror väl inte på fullaste allvar att de tre i juryn vi får se,kan lyssna på alla själva utan hjälp?du tror de handlar om att de ska hålla koll på de som är tjock å inte?hur kommer det sig då att man sett de som är överviktig i Idol? elr vad menar du nu? camilla har strl 36 by the way berätta gärna resten då=) | |
| Ässät | 2009-09-09 17:07 | |
![]() | Ja det är sant, det är inte bara en jury.. man har ju sett auditions på klipp som INTE är i samma rum som den riktiga juryn. | |
| micro113 | 2009-09-09 17:10 | |
![]() | BiNo Det är ingen nyhet att inte alla träffar TV juryn ... utan att de går igenom en urvalsprocess redan innan. Tur är väl det. Det vore omänskligt att kräva att dessa tre skulle orka lyssna på 11 000 personer under samplingen, och orka höra eller engagera sig i alla. Däremot undrar jag -- påstår du att de fuskar med telefonröstningen? Och den informationen skulle du ha fått hur? | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 17:16 | |
![]() | ja,jag undrar samma som Micro,hur har du isf fått den infon,du vet väl va de kan innnebära om du VET det å säger det offentligt=/ | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-09 17:21 | |
![]() | Jag bara tog det som ett exempel det där med juryn, JAG vet hur det fungerar och INTE fungerar, men kanske inte alla stackarna som står och väntar på att få komma in. Jag känner MÅNGA inom musikbranschen mer säger jag inte. Ni får diskutera vad ni vill jag bara skrev min åsikt när det gäller ämnet. | |
| micro113 | 2009-09-09 17:31 | |
![]() | BiNo Nej, du skrev inte en åsikt ... du skrev en antydan om att du visste att det förekom fusk i telefonröstningen --- precis som du skrev att du visste att alla inte fick träffa juryn. Det med juryn var välkänt sen länge för alla som kan läsa tidningen -- att det förekommer fusk i röstningen -- om det nu gör det -- skulle däremot vara en ny och intressant uppgift.' Men du kanske menade att du TROR att det förekommer fusk? I så fall förstår jag inte vad det har att göra med hur många du känner i musikbranchen ..... det vore ju mer intressant med hur många du kände från TV produktionen och som har uppgifter om hur det ligger till med det. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-09 17:37 | |
![]() | micro113 Se mitt inlägg 8,36 där skrev jag min åsikt. Tror gör man i kyrkan. folk i musikbranschen brukar kanske hänge ihop med folk i tv brachen.... Lämnar denna tråden nu tack o hej leverpastej | |
| micro113 | 2009-09-09 21:01 | |
![]() | Nu drar det igång igen ... dags för fler goda skratt.. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-09 21:02 | |
![]() | DÖRRN!haha kommer skratta även om det är tillgjort elr ej =P | |
| ___Tania___ | 2009-09-09 21:08 | |
![]() | Dina guldbruna ögon, dananana dananan! Hihi! | |
| Nabborren - Ej medlem längre | 2009-09-09 21:09 | |
![]() | Va? Kör dom idag igen? | |