Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 127 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2009-11-02 17:24 | |
![]() | jag har vid något tillfälle då hjärna inte stabiliserat sig råkat välja mellan Finna och hitta...som jag kombinerade i hastigheten, så det blev F**ta :D *BLUSH* | |
| Night Monkey - Ej medlem längre | 2009-11-02 19:39 | |
![]() | HD prövar manlig omskärelse Uppsala Nya Tidning 21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare. Sydöstran Annika Nordgren kritisk till hur sökande sköts Falköpings Tidning Rekordbrännare dömd till två år i Eslöv SDS Känner sig överkörd av okänd cykelväg DalaDemokraten Klas Börjesson, länsmuseets chef, har gjort en minnesutställning över Herman Norrman, som är utsökt vackert hängd i enkel kronologisk ordning. Jönköpings-Posten Och skolbespisningarna, där barn jag åt. Bergslagsposten Vad gäller sprutinjektionerna betonar djurskyddsinspektör Hans Hermansson, som ibland arbetar på Djurens Vänners avlivningscentral, att själva avlivningsvätskan är inlåst och aldrig ges till personer utan tillstånd. DN Det är tydligt att man trampat i ett ormbo, fullt med begravda hundar. Bergslagsposten Arbetslösa har rätt till dagisplats. Aftonbladet Sköterska prickas efter självmord. Arbetet Nyheterna Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld. Aftonbladet | |
| sås-claes - Ej medlem längre | 2009-11-02 19:45 | |
![]() | haha Night Monkey! Kul att den här gamla tråden fått liv igen :) | |
| marecox | 2009-11-02 20:43 | |
![]() | "I want that pizza, but with no swamps" Sagt av en polare på en krog nere på Kos för 15 år sen... | |
| skogstorparn | 2009-11-02 21:56 | |
![]() | gäller att hålla koll på på namnen..i den lokala blaskan fanns för ett tag sen ett repotage om en kvinnlig företagare som drabbats av lågkonjukturen..hittar den inte..men rubriken löd ungefär.. "kärva tider för Urusla Andersson" | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-02 21:59 | |
![]() | meet my husband, he´s the best cock in town! tjoade min bästa väninna stolt till några australienskor på en uteservering i somras. det var lite kul:) | |
| Lisaa | 2009-11-03 15:04 | |
![]() | En kompis mamma, som dessutom är sjuksköterska, kläckte ur sig "att det är ett sånt syfilisjobb" :-) Sisyfosjobb ska det förstås vara... hehehe. | |
| OneW | 2009-11-03 15:27 | |
![]() | Tyvärr inga ordspråk men dessa felsägningar är så underbara så jag måste bara få bjuda på dom! har en polare som mindre bra på engelska. En dag i fiskaffären där han jobbade kom det in två amerikanare som ville köpa "living bait" (bete) till svar fick dom. Sorry, we don't have any masks! En till han bjöd på var när han skulle handla päronkonjak på Kanarieöarna. I affären frågade han efter Pearabrandy, expediten kom med juice. Vår polare ruskade på huvudet och sa "No, i want peara with sprite in!" | |
| falafelibröd | 2009-11-03 15:31 | |
![]() | Min kompis skulle säga att hon har hjärtat i halsgropen. Men det blev jag har halsen i maggropen. | |
| Modessan | 2009-11-03 15:32 | |
![]() | Jag har en väninna som jämt säger såhär... Jag skällde ut honom/henne UTAN noter.... Jag tycker det är så roligt när hon säger det och är lite uppeldad!!!! | |
| ciitruz | 2009-11-03 16:05 | |
![]() | Jag tycker Linda Rosings : "Ät inte de där äpplena, de är råa" till sin son när han skulle ta ett äppelkart från trädet är klockren haha | |