Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 374 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ANDERStG | 2009-10-06 22:46 | |
![]() | När man beställer sushi vill man inte ha sallad. | |
| Lill-IT | 2009-10-06 22:53 | |
![]() | Dålig liknelse Anders;-) | |
| Tess 08 | 2009-10-07 00:11 | |
![]() | Kan jag få veta vad det är som är så hemskt med sparris??? Jag gillar sparris fast äter det sällen då resten av familjen inte är lika galen i det som jag.... Är det kanske bra? Jag tror jag har haft tur för jag har inte haft PMS-besvär, fast nu är det iofs länge sen jag hade mens också... Och på den tiden jag hade mens så var det tampong som gällde, gillar inte bindor alls oavsett doft eller icke :) Bindor med doft? Fasen vilka försäljningstrick det finns... | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-10-07 00:30 | |
![]() | Sparris luktar inte gott. Om jag får citera Anna Anka. Btw det enda vetttiga hon sagt. | |
| Tess 08 | 2009-10-07 00:32 | |
![]() | Kanske inte, men det är gott att äta... Vad är det som sedan inte luktar gott? Eller är det kroppsdelar som smakar illa av sparris?? *fattar inte riktigt* | |
| Zizzzi | 2009-10-07 00:34 | |
![]() | Bindor med doft? De enda jag kan tänka mig (har lyckligtvis inte stött på några andra iaf) är libresses med aloe vera och kamomill. Där luktar det svagt om man luktar i hela förpackningen, men det luktar ingenting om de enskilda bindorna. (doften är så svag att den bara känns om det är många) De är f ö de enda bindorna jag trivs med, har aldrig köpt dem för att de skulle lukta något, utan för att jag är _väldigt_ känslig i mina nedre regioner. Kan inte använda tampong eftersom jag blöder så lite, och med "vanliga" bindor känns det irriterat med en gång mer eller mindre. Fick tips om just dessa av en väninna med samma problem, hon menade att aloe veran o kamomillen lindrade besvären, och jag är böjd att ge henne rätt på det planet. Överväger ändå starkt att prova en sån där menskopp - den kan ju knappast reta och vore ett billigt och miljövänligt alternativ. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-10-07 00:36 | |
![]() | Tycker nog att vitlök ger kroppens dunstningar en betydligt värre odör än sparris. Jag blir nyfiken på varför en kvinna i fertil ålder inte har mens, men det får man inte fråga om. | |
| Zizzzi | 2009-10-07 00:40 | |
![]() | Finns många hormonpreparat idag som kan minska mensen eller stoppa den helt - fast det varierar lite från person till person. P-stav och p-spruta kan t ex få mensen att försvinna. Den kan och andra sidan lika gärna fortsätta precis som vanligt, eller bli kraftigare och komma oftare. | |
| Tess 08 | 2009-10-07 00:45 | |
![]() | Finns även tex hormonspiral som avger betydligt mindre hormon är tex p-piller, men verkar lokalt och kan ge normal blödning, riklig blödning eller ingen blödning.... | |
| HelloKitty | 2009-10-07 00:47 | |
![]() | Jag har varit nere och deppig under en längre tid och speciellt vid Pms. Jag provade Femal igen och det funkar suuuuuper. Finns på apoteket och i hälsokosten. Minska besvär vid Pms men tar även bort min nedstämdhet under resten av veckorna. Funkar på mig men kanske inte på alla men värt ett försök för den som har problem med Pms mm. | |
| apbur | 2009-10-07 00:51 | |
![]() | Åh, nu kom jag att tänka på en gammal tråd :) www.betapet.se/forum...am p;page=0 När man ändå är igång och pratar mensblod och annat trevligt. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-07 00:53 | |
![]() | Nu är det sovdags, babypuder på skinkorna och marsch i säng. | |
| Zizzzi | 2009-10-07 00:55 | |
![]() | Yes! Tack för länken, hade glömt var man hittade den där koppen (världens mest komplicerade domännamn att komma ihåg.....). | |
| pion ekrot | 2009-10-07 07:30 | |
![]() | Zizzzi: Om du är känslig så ska du ju INTE använda bindor med några tillsatser överhuvudtaget. Aloe vera är inget vackert undantag. | |
| annelille | 2009-10-07 07:44 | |
![]() | ... vet inte om ngn har skrivit detta men jag tror att parfymeringen är i huvudsak till för att det inte ska lukta om bindan när den är slängd i soptunnan..... | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2009-10-07 07:50 | |
![]() | Det är omöjligt att det är så, jag kan lova dig att den inte luktar mumma använd.. Jag har prövat.. Och luktat.. | |
| gnill | 2009-10-07 08:06 | |
![]() | Jag köpte ett paket bindor utan att kolla så noga och upptäckte att på varje binda satt en våtservett (parfymerad). Jag fundera mycket på vad den skulle vara till, jag menarjag har verkligen aldrig längtat efter att torka mig med en våtservett just där... men till sist kom jag på det - den funkar utmärkt att torka av datorskärmen med :-) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-10-07 10:15 | |
![]() | ------> 2009-10-07 08:06 Hahhahhaha :D | |
| idafredde - Ej medlem längre | 2009-10-07 10:23 | |
![]() | Använd tampong - luktfritt och så mycket fräschare :) | |
| Femme_Fatale | 2009-10-07 10:26 | |
![]() | Ser framför mig denna scen: Hon svepte in på kontoret förbi raden av anställda vid sina skrivbord. När hon passerat dem och slagit igen dörren till sitt chefsrum säger en av de anställda till de andra. - Sniff, liljekonvalj.....tror bestämt chefen har mens i dag! | |