Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 380 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-29 22:17 | |
![]() | säkert för att se om kroppen reagerar annorlunda i vaket tillstånd än i nedsövt å varför man måste veta det fattar jag inte alls jag kunde inte kolla länge så ja vet inte vad anl var | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-29 22:18 | |
![]() | syntax:precis | |
| monew | 2009-11-29 22:25 | |
![]() | jag menar, de kunde, om de nu måste döda dem, skjuta dem först. | |
| monew | 2009-11-29 22:25 | |
![]() | mindre sprattlande med ah, helt sinnessjukt slut med skinnprodukter här iaf | |
| monew | 2009-11-29 22:27 | |
![]() | mys: jag vill veta hur de resonerar när de vill orsaka onödigt lidande, eftersom någon sa att det var en ekonomisk fråga, precis som gässen, jag trodde att de var döda när de plockades, för jag trodde man åt köttet. (inte jag dock, vegetarian) | |
| Syntax-Fe | 2009-11-29 22:27 | |
![]() | Sen tror jag att filmerna som "leker" frågade efter (från OS mm) kanske inte är i utlagda pga att PETA vill väcka opinion i stunden, få människor att vakna till, men det finns också tyvärr folk som ser såna här vidrigheter av fel orsaker. Som gillar snuff movies, våldtäkter, tortyr etc. Så man kanske är försiktig med att lägga ut allt. Som medlem kan man se mera än som bara besökare. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-29 22:29 | |
![]() | ja va faaaan gör man åt dom som ser men inte bryr sej elr åt de som får tillfredställelse av detta =/ | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-29 22:30 | |
![]() | jag hoppas vi är fler än dom så de kan bli stopp på detta en vacker dag.... | |
| mrperfect | 2009-11-29 22:36 | |
![]() | Då var det någon som lade ut länken i alla fall, kanske lika bra det. Men är man känslig så behöver man inte titta. Jag är inte känslig men jag tycker det är förskräckligt. Hur stoppar man en sådan verksamhet i ett sådant land som Kina där man blir skjuten om man protesterar? Vi kanske får nöja oss med att protestera i länder där det lönar sig. Idag så var jag i Gamla Stan i Stockholm och ett Greenpeacefartyg låg där, och man fick gå ombord och titta, tyvärr hade jag inte tid att snacka med dem. | |
| Syntax-Fe | 2009-11-29 22:38 | |
![]() | Ingen kan göra allt men alla kan göra nåt! Gå med i en djurskyddsorganisation, klicka varje dag på www.theanimalrescuesite.c om för att hjälpa djur i nöd (kostar inget), kontakta en lokal djurrättsgrupp...bara man gör NÅT så tycker jag man bidrar till en lösning istället för att bidra till problemet. Och sen givetvis vara en medveten konsument vad gäller mat o kläder. | |
| Syntax-Fe | 2009-11-29 22:39 | |
![]() | mrperfect: det var jag som la ut länken MED en varning att den är vidrig. | |
| Lenis2 | 2009-11-30 11:59 | |
![]() | Är det någon som gjort slag i saken och blivit vegetarian efter Grisskandalen? själv är jag vegetarian sen många år. | |