Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 358 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 13:32 | |
![]() | zlatan o pizza är regimens argument för invandringen. regimtrogen svenskfientlig media är lustig, när invandrare är duktiga på fotboll så är dom inandrare o när dom begått brott så e dom helt plötsligt svenskar. "svensken älskar kebab" "hur skulle svensken klara sej utan d" om d nu e så gott, hade man inte bara kunnat importera receptet, man behöver väl inte importera kocken? Zlatan har själv sagt att han inte vill va svensk men d vägrar alla mångkulturivrare, kosmopoliter o alla andra verklighetsfrånvarande att förstå..! man får passa sej för vad man säger men till er plotisktkorrekta vill jag säga att d inte är något i d jag har skrivit som faller under yttrandefrihetslagens bestämmelser. tack för mej | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-30 13:40 | |
![]() | Tack för dej tears of god. Jag upplever det som precis tvärt om faktiskt. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-30 13:40 | |
![]() | Hehhe, ska man skratta eller gråta? :P | |
| ventuno | 2009-11-30 13:45 | |
![]() | uppenbarligen gråter gud | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 13:45 | |
![]() | Miss Yoco tjut lite du:P | |
| micro113 | 2009-11-30 13:52 | |
![]() | Jag har inte följt Zlatan, eftersom jag inte är särskilt intresserad av fotboll, men just det Tears_of_god säger - att Zlatan uttryckt att han inte vill vara svensk, har jag hört tidigare, och då blir det väl respektlöst att klistra på honom etiketten svensk mot hans vilja? | |
| Mincie | 2009-11-30 13:58 | |
![]() | Klistra på en etikett??? född i sverige=svensk... | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:13 | |
![]() | Intressant resonemang, micro! Etiketter är av ondo tycker jag (om de inte är självvalda), vi kan väl kalla zlatan världsmedborgare då! Men, i denna diskussion så tycker du alltså att det vore respektlöst att sätta en etikett på zlatan, medan det i andra diskussioner är högst relevant (typ invandrares brottslighet)? Skall man respektera zlatan mer då för att han är kändis menar du? Det är faktiskt precis det jag menar - kvala in till att bli riktigt jävla bra och du får äran att kallas svensk (eller att själv välja vad du vill bli kallad), fram tills dess är du invandrare. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:15 | |
![]() | Meh Zlatan får ju naturligtvis vara av vilken nationalitet han själv vill. Men HÄR är det väl mest frågan om att vad folk _tillåter_ honom att vara...utifrån det han sedan själv vill. *upprepar jag mig, eller?* | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:18 | |
![]() | Ja du, Tears_of_god, ibland gråter jag faktiskt... | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:20 | |
![]() | Steve Zissou, vad är de du inte begriper? | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:23 | |
![]() | Har jag sagt att jag inte begriper något ToG? | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:26 | |
![]() | näe men d märks att du inte gör d... | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:27 | |
![]() | Berätta gärna vad jag skall begripa! Är det dig jag skall begripa mig på? Och i så fall varför? | |
| Lyrika | 2009-11-30 14:32 | |
![]() | Kan vara en av de mest absurda frågeställningar på en tråd jag någonsin sett. Om Zlatan är svensk eller ej är relativt enkelt att avgöra, samma kriterier gäller Zlatan som Kalle eller Ali när det kommer till att vara svensk medborgare eller ej. Om det sticker trådägaren eller andra i ögonen att det nämns så ofta kan man inget annat än beklaga. Jag är precis lika glad i och stolt över Zlatan som jag är över köttbullar och andra svenska fenomen. Snudd på rasism att ens ta upp frågan i mina ögon. Speciellt med argument som att han skulle varit vilken "blatte" som helst om han inte varit så framgångsrik inom fotbollen. Om jag haft befogenhet att stänga trådar hade denna varit en av de första som åkt. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:33 | |
![]() | Har du läst tråden lyrika, eller nöjde du dig med rubriken? | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:35 | |
![]() | Steve Zissou har uppenbarligen lyssnat till Göran Perssons ord- För dem som inte vill tänka själva; mcdonalds, Coca-cola och socialdemokraterna | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:37 | |
![]() | som kvinna vill jag bara säga: tack regimen för invandringen! | |
| Lyrika | 2009-11-30 14:37 | |
![]() | Självklart har jag läst i tråden. Att någon irriterar sig över att Zlatan benämns som svensk "hela tidenHan" är som sagt i mina ögon inte en anledning att starta en tråd. ÄR svensk, punkt. Ingen sa ett smack när Björn Borg var stor och hur ofta han kallades svensk. Bara för att Zlatan har utländsk påbrå så är det plötsligt jobbigt? Idioti enligt mig. | |
| Tears_of_god - Ej medlem längre | 2009-11-30 14:37 | |
![]() | haha | |