Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 500 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:20 | |
![]() | Grejen är ju att hans image bygger på "the good guy"-temat. Han sätter familjen först, bla bla... | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:21 | |
![]() | Man ska inte tro på allt man läser i tidningen heller. De tenderar ju att överdriva en smula. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:23 | |
![]() | Jag tror inte på vad tidningarna skriver. De enda jag sätter tilltro till är skribenterna på detta forum. ;-) | |
| ANDERStG | 2009-12-14 14:27 | |
![]() | Ibland räcker det med en dejt för Tigern, hole-in-one. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:28 | |
![]() | Men då måste caddien får ur flaggan först. höhö | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:32 | |
![]() | Nåväl, jag tycker iallafall jävligt synd om Elin. Tiger får kämpa hårt om han ska återfå hennes förtroende. | |
| ANDERStG | 2009-12-14 14:34 | |
![]() | Som tur är Tiger van att kämpa hårt, med golftitlar och älskarinnor som bevis på det. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:35 | |
![]() | 2009-12-14 14:01 Hm...skribenten till inlägget kan nog vara något på spåret där... - Så egentligen....varför inte? Låt Tigern hållas. Var och en måste få leva som den vill - såklart. Han har ju de facto kunnat välja och vraka bland en mängd bakelser...sen finns det andra snubbar som ingen endaste kaka får... Vilka av dom är det mest synd om egentligen? Vilka av dom lever med minst frustrationer, tro? Vilka kan bäst bejaka sig själva tro? *undrar bara såhär i förbifarten* :P | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:36 | |
![]() | Fast grejen är väl att alla människor så småningom veknar under för mycket press. Han mår ju uppenbarligen inte bra. Världens bästa golfspelare må han vara, men han är ju trots allt bara en människa. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:40 | |
![]() | Ja, Scarpetta, historien är full av "stora män" som tappat koncepterna. Tiger är inte den siste. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:46 | |
![]() | Endast en psykopat skulle inte lida av svåra samvetskval av att ha sex med diverse kvinnor medan hustru och barn sitter och väntar på honom i deras hem. Jag tror inte att Tiger är psykopat, men osvuret är som alltid bäst. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:58 | |
![]() | Alltså, jag tror att han har haft samvetskval under denna tid. Men att han har varit sjuk (sexmissbrukare). Åtminstone hoppas jag att det är så, för då kan historien få ett lyckligt slut - trots allt. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 15:08 | |
![]() | Ja, vad han behöver är hjälp, inte bli uthängd i blaskorna. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 15:14 | |
![]() | Tyvärr är det ofrånkomligt i dagens medialäge. Men vi får hoppas att det lugnar ner sig nu, så att Tiger och Elin kan bearbeta detta på bästa sätt. Och för att föregå med gott exempel sätter jag personligen punkt i denna diskussion. :-) | |
| tattarfinkel | 2010-01-05 16:46 | |
![]() | A Lion would never cheat on his wife.. but a Tiger wood. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2010-01-05 18:01 | |
![]() | Jättetråkig historia för alla inblandade, och säkert behöver han hjälp. Synd om honom? Nja, skulle nog hellre slösa mina sympatier på människor som lever i armod med små möjligheter att påverka sina liv. | |
| mrperfect | 2010-01-05 18:19 | |
![]() | Tattarfinkel: Väl funnet :P Linn79 Det finns som sagt andra som har det betydligt sämre!! | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-05 18:51 | |
![]() | "Player of the year" Får en helt ny innebörd. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-01-05 19:20 | |
![]() | Ser inget fel med vad han gjorde, man ska få leva hur man vill, utan att få moralens pekpinnar svingande över nacken så länge man inte gjort något brottsligt, tycker det är beklämmande att den här tråden ens finns. Att otrohet kan skaka om människor till sådan vrede i ett sekulariserat land är iförsig roande, särskilt när var och varan fasar över andra kulturers familjära instängdhet | |
| Fin spång - Ej medlem längre | 2010-01-05 19:39 | |
![]() | Jag förstår inte att folk bryr sig så om hans leverne och gottar/ondgör sig över det. Ej heller hur Ab (dvs läsarna) ser det som så intressant att det stup i ett ska vara på löpet. Har verkligen folk inga egna liv? :S | |