Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 483 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-01-20 15:22 | |
![]() | Och mitt inlägg var en fråga till Pingiskillen ... | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-20 15:33 | |
![]() | Pingiskillen 2010-01-20 14:59 "Ännu ett skäl för homofober att förbjuda adoption för bögar. -Men, öh haja va korkade bögungar skulle bli ba!" *aaasg* :D Jag fattade, pingiskillen, men var nu så snäll och förklara för EE. :DD | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-01-20 15:40 | |
![]() | halloo, pingiskille! Förklara nu! | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-01-20 16:13 | |
![]() | yoco, var snäll och förklara. Det står still i min skalle och jag får inga som helst associationer ang. bögarnas föräldraskap i sammanhanget. | |
| Satyra | 2010-01-20 16:25 | |
![]() | Summer Wine - Jag antar att det syftar till det du skrev själv - "Visste ni, att ett barn ärver sin intelligens från moderns sida?" Ingen mamma = ingen intelligens. Fast eftersom det ju ändå finns en mamma till alla barn så faller ju det tragikomiska helt. ;-) | |
| Satyra | 2010-01-20 16:25 | |
![]() | Nejdå, jag ÄR inte Miss Yocos taleskvinna, även om man kan tro det ibland, hahaha. ;-) | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-01-20 16:31 | |
![]() | Tänkte så också först, men sedan kändes det lite för för primitivt att tänka så. Måste vara humor som jag inte har sinne för. | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-01-20 16:31 | |
![]() | - för | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-20 19:51 | |
![]() | Min tanke var att just homofober är primitiva och lite korkade, men ni som inte fattar humorn kanske kan ta och fråga någon av era supersmarta ungar. ;-) | |
| Summer Wine - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:01 | |
![]() | Mina supersmarta ungar kan inte med bästa vilja se den tanken vara klädd i texten i fråga. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:03 | |
![]() | Då kanske dina barn hör hemma i en annan tråd.;-) | |
| niklas_gbg | 2010-01-20 20:08 | |
![]() | "Går bra att svara om barn som nu är vuxna eller att utgå ifrån sin egen barndom eller fiktiva barn." "Fiktiva barn". Coolt. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:10 | |
![]() | Alla ska kunna vara med och leka. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:14 | |
![]() | Satyra 2010-01-20 16:25 "Nejdå, jag ÄR inte Miss Yocos taleskvinna, även om man kan tro det ibland, hahaha. ;-)" Hehhe, dethär är så mysko och så otroligt roande så jag skrattar så tårarna sprutar emellanåt, för faktum är, Satyra, att du skriver rätt ofta det jag tänker. :) Den största skillnaden är väl, att du får så mycket bättre på pränt det _jag_ har tänkt, så mer än gärna, fortsätt du att "agera taleskvinna". hehhehhe :)) - Och vetdu, det riiiktigt lustiga är, att folk har, av någon obegriplig anledning trott mig vara både den ena och den andra här... Såhär på rak arm kan jag komma på Trash (eller nåt sånt hette hon), sen har jag visst varit Snoosy, och ett antal till, minns inte just nu vilka fler, men NU, när även _jag_ kan tycka att dethär blir lite för mycket, att du och jag ibland kan ha så mystiskt lika tankebanor, så nu, nu är det ingen som yppar något. Nu är det knäpptyst, förstår du. Åtminstone inga synliga spekulationer. :)) Alltså, jag är oerhört road av det här fenomenet. hahha :) Och hursom, precis så, som du, uppfattade jag pingiskillens inlägg - och sen kommer han och ger det ett helt annat innehåll. Snopet. Fy på dig, pingiskillen. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:24 | |
![]() | le-lou: Föräldrar verkar ganska snabba att ta åt sig äran för att deras barn kan uppföra sig. Man verkar alltså ha ganska hög tro till sin egen förmåga att forma barnet och sin egen roll i den frågan. Och ringa tilltro till barnets egen förmåga att uppföra sig. Annars skulle det inte finnas fullt av vuxna som talade om för barn hur de skulle vara hela tiden. Vet inte hur många gånger jag läst att man "måste lära barnen det och det, annars blir de si och så". Tycker inte det är så konstigt om en del tänker likadant gällande barnets intellekt. | |
| Satyra | 2010-01-20 20:26 | |
![]() | Miss Yoco - hehe - Det har faktiskt slagit mig nu och då, att det skulle inte förvåna mig om det börjar spekuleras just så, att vi skulle vara samma person. Just för att det ofta verkar vara så att våra åsikter är så pass lika och det många gånger i en helt annan riktning än de flesta andras - så det snudd på blir lite suspekt, hahaha. ;-) Fast det är ju lite kul också och skönt att se, att det faktiskt finns någon som inte tycker att man är helt ute och cyklar i tankarna, utan faktiskt förstår en och kanske till och med håller med. ;-) Ursäkta Larvbrud för snedsprånget från ämnet. :-O :-) | |
| apbur | 2010-01-20 20:27 | |
![]() | Med rätt hane kan mina barn bli övermänniskor. Med fel hane psykfall. Eftersom folk ogärna talar om sin hela släkts mentala status har jag inte vågat chansa än :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:32 | |
![]() | Satyra: Snedsprång är välkomna i denna tråd. Härmed är ni fritt uppfostrade. Apbur: Haha. | |
| talvala | 2010-01-20 20:36 | |
![]() | Anneli-72: Jo, jag har barn, världens mest underbara och begåvade och vackra unge. Helt objektivt alltså. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-20 20:42 | |
![]() | Jo, precis så, Satyra. hahha :)) | |