Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 712 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lailala | 2010-04-07 17:15 | |
![]() | Jag tycker inget speciellt om Anna Anka.De andra kärringarna som är med är ju värre än A.A.Särskilt vidrena Päivi Hacker och Lena Jolton.Barbiefesten..herr egud vilka läbbiga scener.Sorgligt att äldre kvinnor med pengar ska utnyttja unga killar,jag menar varför ska kvinnor av idag nedlåta sig att ha ett beteende som gubbslem har haft sen urminnes tider. | |
| fruktsoda123 | 2010-04-09 11:19 | |
![]() | Men Montasami, eller hur det nu stavas är rolig. Hon verkar ju verkligen genomsnäll =) Kan inte tänka mig henne arg... | |
| starmaster | 2010-04-10 11:13 | |
![]() | Hon är bara så rolig tycker jag. Vem kan ta henne på allvar efter alla de grodor hon kläckt ur sig. Oförarglig tycker jag | |
| Nitrox | 2010-04-10 12:10 | |
![]() | Hon vet vad hon vill och säger det som många bara tänker. Hon har råd att inte vara finkänslig. Vet inte om man skall kalla det grodor eller genomtänkt. Utan dessa så hade hon blivit tråkig och inte lika populär tror jag. Jag tror hon är ännu smartare än vad som kommit fram. | |
| bj-olle | 2010-04-10 16:03 | |
![]() | jag vill veta var hon hyrde den där dvärgen! vad är det för agntur som hyr ut dvärgar? ge mig deras nummer (jag måste ju planera inför mitt framtida bröllop...). | |