Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 19 578 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2010-04-22 15:12 | |
![]() | Jag tycker också att moralen haltar om man friskriver sig från allt ansvar för att man inte har en relation till älskarens partner och sålunda inte ansvar för den. Man kan inte friskriva sig från sina egna handlingar som drabbar en person man inet känner. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:13 | |
![]() | Okej, så om 21-åringen visste att jonas var jonas och att han var i en relation och att han inte var så fri (som han säkert gav sken av): Dåligt ansvarstagande. Om hon inte visste, okej handlande. Poängen här är att vi kan spekulera i vad hon visste och inte visste, vad Jonas sa och inte sa, det vi med säkerhet vet är vad vi och jonas visste om sitt förhållande. | |
| Kriasa | 2010-04-22 15:13 | |
![]() | Jag kan ha missat det i den här tråden, men hon talade inte ut i AB utan i en norsk skvallertidning. Den är dessutom känd för att betala för intervjuer vilket AB sällan gör. I det här fallet tror jag dessutom att varken AB eller Expressen hade kunnat skriva om skvallret utan att någon annan, i det här fallet den norska skvallertidningen, hade "öppnat dörren". De har ju vetat om det hur länge som helst (det finns en massa sådana här historier som aldrig skrivs av strategiska skäl) men väljer inte att skriva förrän nu. Det går att jämföra med att alla i mediabranschen kände till Gudrun Schymans alkoholproblem men inte skrev något förrän en tidning, nu minns jag inte vilken av kvällstidningarna, började. | |
| Minta | 2010-04-22 15:14 | |
![]() | I det här fallet visste hon ju inte att han var Jonas, prinsgemålen eller att han hade en relation. | |
| apbur | 2010-04-22 15:14 | |
![]() | Steve, samma ansvar? Ja, man har ansvar för sina egna handlingar. Om du är ute efter att försöka plocka ut den handling som mest har bidragit till den svikna partners smärta så tycker jag inte att man kan svara på det eftersom otroheten kräver två individers handlingar. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:15 | |
![]() | Jag håller med minta, men i det här fallet så är det ju intressant att man börjar med att skuldlägga den vars roll vi inte vet något i. Jonas är ju den självklara skitstöveln i sammanhanget. Skriverierna och spekulationerna handlar naturligtvis om att hon är en ung, attraktiv KVINNA. He´s just a dog, like all men och det är ok. Släng lite terapi på pojken så ordnar det sig nog. | |
| -Niskanen- - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:15 | |
![]() | Man ska INTE LITA PÅ AFTONBLADET.. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:19 | |
![]() | Poäng apbur. Frågan är dock om hon ens fattade att det var han, när han uppgav falskt namn och båda antagligen var tämligen berusade? Men tvivlet råder, och visst vore det bra om hon visste - för då vet vi ju att hon är en lycksökerska som förfört vår kära jonas. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:20 | |
![]() | BrokenString: varför måste jag ha legat med Tora för att vara buksvåger med honom? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:21 | |
![]() | Kanske en prinsessa. | |
| Ässät | 2010-04-22 15:21 | |
![]() | Näe precis..hon visste inte att det var han. Jag skulle inte heller känna igen honom och då bor jag ändå i Sverige. Hon var norsk. Sen var hon naturligtvis ute efter pengar och kanske också för att varna Madde..vem vet. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:22 | |
![]() | Prins ElectricEye! | |
| apbur | 2010-04-22 15:23 | |
![]() | Steve, samtidigt vet vi inte ens om Jonas varit otrogen eller inte. Det är bara ett rykte. Vare sig det är sant eller inte så kan man ifrågasätta Toras beteende och moral. Hade hon bara velat tala om för Victoria att hon har en skitstövel till fästman hade hon knappast behövt gå vägen via pressen. Att hon har gått till pressen med en historia är ju trots allt det enda vi faktiskt vet. 99% iaf. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:24 | |
![]() | Neej det behöver du ju inte ElectricEye. Försökte bara skoja till det lite men det kanske inte gick hem:-) | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:24 | |
![]() | Exakt, att gå till pressen med en sån här grej skriker "golddigger". | |
| Tess 08 | 2010-04-22 15:24 | |
![]() | Steve- Du ger dig inte, va?? Jag har flertalet gånger försökt förklara att jag TYCKER att han gjort fel och att ALLA som är otrogna är svin!! Jag funderade bara på varför man går ut så stort i en tidning som hon gjorde? Vad som lockar, typ. Är det kändisskapet (15 minutes of fame) eller pengarna (om hon sålt storyn)? Eller är det något annat?? Iofs verkar det som om hon inte visste vem han var vid tillfället de var intima, men det var ju ett tag sen... Poängen med tråden var INTE att diskutera vad hon viste eller inte visste... Kriasa - Det betyder alltså att en annan tidning kan ha betalat henne för storyn, en story som sedan AB "ärvt"?? | |
| apbur | 2010-04-22 15:24 | |
![]() | Madde förstås. Jag är en usel skvallerkärring. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:25 | |
![]() | Är inte Jonas Maddes pojkvän? ;) Nä, det har du rätt i. Man mejlar väl bara kungen och berättar. Antagligen hade hon fått bättre betalt av kungen för att hålla käft, än av skvallerpressen för att prata. Då hade alla varit glada, kanske. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:25 | |
![]() | Det är lugnt BrokenString, jag fnissade lite. :) Och tyvärr är det inte genom Madeleine vi är buksvågrar. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2010-04-22 15:26 | |
![]() | Tess, jag ger mig ALDRIG! ;) Klart det var lite pengar som lockade. Apbur, du suger som skvallerkärring. | |