Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 420 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| proktolog | 2010-05-26 09:55 | |
![]() | Där sa du något Sote. Vad det gäller att sköta om graven så har han aldrig nånsin lyft ett finger för att hjälpa till. Det är jag och min andra bror som skött den med under alla år. Alltså även när bara mamma låg där så var det vi som planterade och skötte graven. Min andra bror vill ge med sig nu och ge honom pengarna men säga upp bekantskapen med honom. Jag vet inte vad jag vill, börjar vela... Blir så trött på att det alltid är jag och min skötsamma bror som blir drabbade och ska vika undan ännu en gång för en slarver. Men hur det än blir så kommer jag inte ha någon kontakt mer med honom om han inte ändrar sitt beteende och ber om ursäkt för sitt uppförande. Tack alla som delat med er av era åsikter. Känns bra att ventilera det. | |
| Margana | 2010-05-26 10:03 | |
![]() | Jag tycker nog som din andra bror, ge honom hans pengar och säg upp bekantskapen med honom. Att bete sig illa sänker ju bara er till hans nivå och det är ju bättre att ni kan leva med era samveten och veta att ni har gjort rätt för er. Det här blir ju i så fall sista gången ni viker för honom och ni lämnar ju striden med hedern i behåll. Ni har gjort rätt och kan leva med att ni gjort det och glöm honom sen. Finns ingen anledning att umgås med folk som gör en illa och får en att må dåligt. Oavsett val måste ni ju leva med det och då skulle jag tycka det känns bättre att veta att man inte sänkt sig till hans nivå utan gjort rätt för sig, så fungerar jag i alla fall. Sen hade han varit ett avslutat kapitel i mitt liv. | |