Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilltrasslad | 2010-05-22 23:17 | |
![]() | Hahah, vilken pretentiös tråd! Musikmänniskorna blir nästan arga när det nämns ett känt band. Det här är ingen musiksajt och det finns säkert många männsikor här som inte kan något om musik. För någon som bara lyssnar på radio kanske inte Dream Theater och Fronda är så kända. Hav förståelse för dem. Sen tycker jag, som någon annan sa, att de som tipsar gärna kan beskriva musiken, t.ex. nämna liknande band =) Själv tipsar jag om Moment's Notice. En jazztrio som kan hittas på Spotify. "Mordet på sportsrevyen" är en av låtarna som är riktigt bra. Den skulle lugnt passa i ett Megamanspel! | |
| flassan | 2010-05-22 23:23 | |
![]() | Strula med Siri. Ett skitcoolt lesbiskt feminist band! :-D HUUUUUR bra som helst... sjunger om när Vickan blir flata och hur hetronormen ska krossas... och om kärlek kärlek kärlek "du är så vacker när du kokar the" | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-05-22 23:27 | |
![]() | Leningrad Cowboys www.youtube.com/watc...co vyF8j50g | |
| yes_man-Norm | 2010-05-22 23:29 | |
![]() | The Law - www.myspace.com/thelawswe Jättetrevlig thrashmusik =) | |
| Lindellan | 2010-05-22 23:37 | |
![]() | colony 5 jävligt bra synth band från Karlskrona Blekinge:) med ola i spetsen.... | |
| Snoosy | 2010-05-22 23:42 | |
![]() | bj-olle, vad är det för fel på dream theater ? ;) | |
| Snoosy | 2010-05-22 23:43 | |
![]() | yilltrasslad, precis så jag menade. Själv lyssnar jag aldrig på radion haha | |