Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yamma | 2010-06-06 11:07 | |
![]() | Fullt rimligt och förståeligt! =) | |
| Heartandsoul | 2010-06-06 11:33 | |
![]() | Margana kunde inte sagt det bättre själv :) "När jag vill fånga en karl så klart, då ber jag om hjälp fast jag inte behöver (kan själv ni vet) Inget gör en karl så glad som att få känna sig manlig och behövd av en kvinna. Hur kan de vara så lättlurade? ;-)" | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-06 11:47 | |
![]() | >>Behringer jag *ler* för jag är ju en kaxig kvinna,, Bitet | |
| Maja G | 2010-06-06 11:51 | |
![]() | Bra kvinna reder sig själv....Bara det inte är något som sitter för högt upp eftersom jag är så kort. Då är det bra att ha långa män i familjen:) | |
| Zizzzi | 2010-06-06 12:16 | |
![]() | Apropå att spela hjälplös för att fånga en karl... Varför vill man ha en kille som vill ha en hjälplös tjej?!?! Jag spelar aldrig hjälplös, däremot blir jag hjälplös (och duktigt irriterad) när det är något jag inte fattar. Där vill jag INTE få saker gjorda åt mig, där vill jag bli visad hur man gör, så jag fattar och kan göra det själv. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-06 12:21 | |
![]() | Zizzzi: "Apropå att spela hjälplös för att fånga en karl... Varför vill man ha en kille som vill ha en hjälplös tjej?!?! Jag spelar aldrig hjälplös, däremot blir jag hjälplös (och duktigt irriterad) när det är något jag inte fattar. Där vill jag INTE få saker gjorda åt mig, där vill jag bli visad hur man gör, så jag fattar och kan göra det själv." ------------- Amen! | |
| Zizzzi | 2010-06-06 12:23 | |
![]() | caughtbock förresten! " Sen försöker jag inte att öppna en omöjlig burk/flaska om min pojkvän är i närheten heller... " - Använd en sked eller nåt för att bända lite i locket tills det "ploppar". Då släpper vakuumet och det blir jättelätt att öppna! :) Kan också funka att spola i kallt eller varmt vatten (beror på innehåll) och hålla locket med en handduk när man vrider! :) Grönöga - :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-06 12:45 | |
![]() | "Varför vill man ha en kille som vill ha en hjälplös tjej?!?! " Håller med. Därför utnyttjar jag min mor, bror och syster till max! | |
| Gautama | 2010-06-06 12:55 | |
![]() | Nä det ligger inte för mej att spela hjälplös. Har klarat mej själv i hela mitt liv ungefär och tänker fortsätta att klara mej själv. | |
| Pseudonymf | 2010-06-06 13:12 | |
![]() | Jag är alltid hjälplös. Förstår inte hur jag skulle klara mig utan män som hjälper mig konstant dygnet runt. | |
| Tinna | 2010-06-06 13:47 | |
![]() | Jag brukar fixa det mesta själv. Däremot var jag snäll mot min käre far som var på besök för ett tag sen. Jag sa att han gärna fick ta spindeln i badrummet. Han blev glad över att få hjälpa till. :) | |
| Lill-IT | 2010-06-06 15:35 | |
![]() | Minns en gång... i min ljuva ungdom... Hade varit en heldag inne på ikea med tre kompisar, och kommer ut till min bil för att upptäcka att den fått puntering. Behöver jag nämna att det spöregnade och ingen av oss hade några regnkläder med sig? Då blinkade jag sött med honungsögon åt en av de truckförare som körde vagnar på utsidan... och jisses det funkade:) Han ut i regnet, ner på blöta, smutsiga asfalten och hjälpte mig att sätta på reservdäcket.. Man kan bli kär för mindre<3 Eller inte. Men oändligt tacksam var jag:) En sann vardagshjälte! | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-06-06 16:07 | |
![]() | Men Lill-it, det trodde jag inte om dig :) utnyttja det svaga könet på det viset!! På jobbet är det jag som får ta hand om råttfällorna när de är fulla. Det är jag som gör rent avlopp och fixar när det blivit stopp i toan och den senaste besökarens "utgifter" flyter runt där. Karlar är överskattade.. :) | |
| bj-olle | 2010-06-06 16:12 | |
![]() | men kanhända är vi ibland ändå lite praktiska att ha. när man ska dansa vals, eller gå hem från en bio. | |
| sajo_66 | 2010-06-06 16:17 | |
![]() | När jag är sjuk och inte orkar gå till affären... | |
| raringen | 2010-06-06 16:17 | |
![]() | Jo, och när det "spökar" nattetid är det skönt att krypa djupare under täcket och skicka en modig karl upp och kolla ... | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-06-06 16:29 | |
![]() | "men kanhända är vi ibland ändå lite praktiska att ha. när man ska dansa vals, eller gå hem från en bio." För sjutton, visa mig EN karl som kan dansa riktig vals nu för tiden, och som då inte är en 80-åring, så ska jag dansa!! :) Och varför gå på bio när man kan titta på film hemma? Där finns ingen som klagar på småprat, godispåseprassel, toalettbesök och lite hångel när man känner för det :) | |
| bj-olle | 2010-06-06 16:34 | |
![]() | hepp! | |
| Pseudonymf | 2010-06-06 20:56 | |
![]() | Hjälp mig?! | |
| PärOnsplit | 2010-06-06 21:28 | |
![]() | När jag är inne på Lunarstorm! | |