Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pocaloca | 2010-06-15 20:43 | |
![]() | ...suck....varför i hela friden måste tjejer vara smala???!!!??? | |
| Liftactiv | 2010-06-15 20:44 | |
![]() | För att det kanske är det enda smala tjejer kan använda som självhävdelse? =S | |
| Megaherz | 2010-06-16 10:59 | |
![]() | Killar är bara tjejer utan vagina! | |
| kajix | 2010-06-16 11:02 | |
![]() | suck varför måste män vara... | |
| Megaherz | 2010-06-16 11:07 | |
![]() | "Men jag måste hålla med en tidigare talare, varför kan killar gå runt och se ut hur fan de vill utan att anstränga sig" Det stämmer väl inte? För det första är svenska killar de mest uppiffade och utseendebesatta jag träffat hittills (utlänningar har ofta intrycket av att de är homo har jag hört). Dessutom är det väl tjejer som frivilligt ställer sig och sminkar sig/fixar hår/ osv i flera timmar, jag fixar till mig väldigt lite vilket inte verkar minska raggintresset från killarnas sida.. | |
| apbur | 2010-06-16 11:11 | |
![]() | Jag vet hur alla män tänker. Behöver bara fråga mig själv. | |
| Pseudonymf | 2010-06-16 11:18 | |
![]() | Pojkar tycker bara om snälla flickor som lydigt klär av sig och går upp i brygga på kommando. Vad annars?! | |
| kajix | 2010-06-16 11:26 | |
![]() | killar kan gå runt och se ut hur fan som helst för tjejer är idioter | |
| Pseudonymf | 2010-06-16 11:39 | |
![]() | Kajix - WORD. Hrm... | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-06-16 12:01 | |
![]() | "Jag vet hur alla män tänker. Behöver bara fråga mig själv." Där har vi det! Jag tänkte väl att du var kille... :) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2010-06-16 12:16 | |
![]() | bra sång på något närliggande tema... www.youtube.com/watc...Xt r-iTqMEE | |
| supersaft | 2010-06-16 16:02 | |
![]() | Det som stör mig nu är alla hang-ups på exakta ord. Och framförallt, hur många snackar om det ursprungliga ämnet? Alla är olika. Men hur kommer det sig att killar (oftast) beter sig på ett visst vis vid ett tillfälle och vid nästa är det som bortblåst? :) Killar, ni borde ha en teori? Är det en svaghet att visa sina känslor för omvärlden gång på gång innan ett förhållande är på G eller officiellt? Eller har de redan börjat leta efter grönare marker? | |
| Mnd | 2010-06-16 16:09 | |
![]() | Jag tycker inte att det handlar om kvinna vs man här, utan snarare om person vs person. Jag vet många kvinnor som definitivt är mer komplicerade och svårfångade än män. Sen att män oftast är mer rakt på sak och säger vad dom tycker visar dom väl mer än ofta genom att inte snacka skit bakom ryggen på sina vänner, vilket vi kvinnor OFTA gör. Män må vara svåra att förstå i vissa relationer men som vänner slår dom kvinnor med häslängder, tycker jag. | |
| supersaft | 2010-06-16 16:13 | |
![]() | Det håller jag med om, killar är tusen ggr bättre som vänner. De lallar inte omkring och snackar skit för minsta sak. De säger vad de tycker till personen och sen är det bra med det och allt kan fortsätta som vanligt 10 min senare (y) och jag fattar inte heller man vs kvinna-grejen. Jag undrar bara vad som får killar att falla? Sen så har tråden blivit jag-vet-inte-vad ^^ | |
| Mnd | 2010-06-16 17:13 | |
![]() | Det är nog svårt att fånga killar i allmänhet, du får sikta in dig på någon speciell och prova dig fram. Positivitet, utstrålning och livsglädje är något dom flesta gillar, sen får du ta det därifrån om han visar sig vara intresserad. | |
| kolbjörn | 2010-06-16 17:37 | |
![]() | Men supersaft, inse att vi tänder på olika saker. Beskriv vilken typ av man du är ute efter så blir det lättare att komma med lite fördomsfulla svar. | |
| supersaft | 2010-06-19 05:30 | |
![]() | Men shit, vad tror du om mig egentligen? Jag är människa som alla andra. Jag förstår väl jag med att alla är olika. Jag undrar bara vad som gäller för kanske just dig? Jag förväntar mig inte att just din "drömbild"/förklaring ska stämma in på resten av den manliga befolkningen. Jag undra bara :) Sen när blev det en sådan helt sinnessjuk fråga? :) | |
| Forticert | 2010-06-19 10:57 | |
![]() | Pröva med att ragga på killar som inte druckit alkohol. Du får leta efter killar någon annanstans än krogen. Av någon anledning så tycker alla, killar som tjejer, att det man sagt eller gjort när man druckit alkohol kan bortförklaras och tas avstånd från och skylla på alkoholen. | |
| Venatici | 2010-06-19 11:24 | |
![]() | Skulle flickor vara lättare att tolka än pojkar? Jag tycker killar är enklare att förstå än tjejer. Raka rör, till skillnad från tjejers kryptiska beteenden.Men det är min åsikt :) Jag tror det är en mognadsgrej också. Är man yngre uppskattar man andra saker än om man är lite äldre. Alla har vi olika preferenser, som någon annan skrivit kan man utgå från sig själv. Man ska inte nöja sig med vem som helst. Låt säga en "Kalle" gillar dig men han är inte din typ - blir du ihop med honom då? Kroppsstorleken har nog en underordnad betydelse. Iaf när man är äldre och kan uppskatta andra saker hos människor än fysiska attribut, då blir attribut som lockar en snarare ett plus. Smala tjejer utan kurvor är nog inte vad majoriteten män vill ha rent fysiskt, men det uttalandet har jag inga belägg för mer än uttalanden från vänner (har fler killkompisar än tjejkompisar). Utgår man ifrån att pojkar är konstiga kanske man sänder ut negativa vibbar omedvetet? Attityd och utstrålning spelar större roll än vad man tror. | |
| kolbjörn | 2010-06-22 01:50 | |
![]() | då säger jag: inga krusiduller. tuta och kör, inget mjäk eller ältande. Försök inte spela hard to get om så inte är fallet. | |