Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 245 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:01 | |
![]() | pseudo, ja visst. beroende på var man är i livet så är ju skillnaderna mindre/större så klart. en grej m mitt ex. han ville ha barn lite senare ngn gång. när han skulle säga när såg han plötsligt alldeles häpen ut. efter 35 någon gång. då skulle jag vara 46 och min äldsta vara 18. alltså så gott som 50 o han så gott som 30 ung och i sina bästa "unga familjen år. nej, det är knepigt. | |
| E_Cantona | 2010-08-06 00:06 | |
![]() | ramsay...det som är lite knepigt om man som jag känner mig färdig med barnracet:) Tänk om jag skulle träffa en 25-åring som vill ha egna kids, då skulle jag ju få tänka efter rejält...Usch, den sitsen vill jag inte hamna i:( | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:07 | |
![]() | Nu talar du teknisk bebishumbojumbo som konsumenten inte kan förstå! | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:10 | |
![]() | Risken att Cantona träffar en 25-åring är minimal! | |
| E_Cantona | 2010-08-06 00:13 | |
![]() | oj, här blir man påhoppad utan anledning... | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:15 | |
![]() | Det var med skämtsamma hornet i sidan Cantona! | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:16 | |
![]() | Jag e 40 och du e säkert 37! Va e de å tjöta om? | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:22 | |
![]() | nä här fick vi tji, å sånna goa grejer. | |
| lala lynn - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:22 | |
![]() | :( | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:23 | |
![]() | Cantona, jag saknar ditt goa tjöt! | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:32 | |
![]() | Risken att Cantona träffar en 25-åring var komentaren som dräpte tydligen. Jag e oerhört ledsen för detta, då jag själv avskyr folk som har svar på tal. Vi e goa gubbar allihopa! Vi e goa gubbar allihopa! Vi e goa gubbar allihopa! Frööölunda! | |
| kolbjörn | 2010-08-06 00:35 | |
![]() | utbyte... får man verkligen det av den som är mest lik en själv egentligen? är det inte komfort man är ute efter om det är viktigt med minimal åldersskillnad? (inget fel i komfort) | |
| kentarje - Ej medlem längre | 2010-08-06 00:47 | |
![]() | Jag tror du har rätt Koalabjörn! Va e de här för sätt? Hålla på med knytnävar o dylikt? | |
| Guldplate | 2010-08-06 08:23 | |
![]() | Tvålis: 2010-08-05 23:00 "Jag har träffat 60 åringar som inte är klara med det (inte träffat somi "träffat" då för det hade varit alldeles för stor åldersskillnad)" Det jag menar är generellt. Självklart finns det äldre som inte är färdiga med röjar livet ännu. Fast jag misstänker att om du räknar procentuellt bland de 60 åringar du träffat och de runt 20 så är det fler yngre som vill ut och "röja", eller hur? Jag tror ju inte på att ålder ska vara något större problem. Fast har den ena partnern inte "lekt" av sig ännu så kan det nog vara slitsamt. Det är dock inget som inte går att överbrygga. | |
| Guldplate | 2010-08-06 08:27 | |
![]() | Tvålis: Och spontant så funderar jag på vad du menar med att du inte träffat 60 åringar för att det hade varit för stor åldersskillnad. Det talar ju faktiskt emot ditt argumenterande att ålderskillnaden inte har någon betydelse. Går gränsen vid 10, 20, 30, 40, 50 eller 60 år eller mer? För er som fortfarande säger att ålderskillnaden har betydelse. När blir det för stor åldersskillnad mellan folk? | |
| Winell | 2010-08-06 08:39 | |
![]() | ålderskillnaden är ju väldigt olika beroende på hur gammal man är. 5 års skillnad är ju ingenting mellan en som är 50 och en som är 55... men ganska creepy om en 19-åring är tillsammans med en 14-åring. | |
| Kirgizistan | 2010-08-06 08:59 | |
![]() | Bästföredatum har bara de saker som inte håller hög kvalité, som finns överallt. Ordentliga grejer håller livet ut, som tavlor eller viner. Om du frågar mig så låter det mer som om indierna råkat ut för ett dåligt utbud av kvinnor av kvalité, om man säger så. På tal om att många inte ser ut som det gör på kvällen när de vaknar upp nästa dag. Nu är jag förvisso fortfarande ung, men även jag går ut på söndagsmororna och får uppleva flickornas förfall. Många som argumenterar för smink säger att dessa medel är till för att framhäva skönhet, men om man frågar mig så är de snarare till för att måla fram ett, men inte i många fall, vackert porträtt på en annars sliten och tråkig duk. Jag är kanske inte den vackraste som finns, men jag är hellre jag utåt som inåt istället för att dölja mig under konserveringsmedel och annat smått och gott. | |
| pion ekrot | 2010-08-06 09:58 | |
![]() | "ja, jag hatar verkligen venus mars grejen! så jävla ointelligent smörja." Ja, verkligen. Hela temat för diskussionen känns främmande för mig. Ungefär som högstadiet. | |
| BenDavis | 2010-08-06 10:21 | |
![]() | På senare tid har jag börjat attraheras av äldre kvinnor. Jag är 28 och föredrar en kvinna på runt 35-40 framför någon i min egen ålder, eller yngre. Tyvärr kan jag inte förklara varför det är så mer än att livserfarenhet är hett när det utstrålas från någon. Yttre skönhet är en illusion om det inte finns en inre källa. | |
| Miss A | 2010-08-06 10:39 | |
![]() | Det beror väl på vad man attraheras av och går efter? Kroppen, oavsett hur du sköter den förfaller alltid något med åren ( gäller ju män oxå ) Medans insidan mognar och förhoppningsvis är mer tilltalande än hos en yngre människa. Däremot tror jag att man surnar om man inte är nöjd med sig själv eller sina val i livet. Bitterhet är verkligen ovackert både för en själv och andra. Vi kan bättre än så! | |