Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 331 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2010-09-07 19:24 | |
![]() | Men som flera tidigare har sagt: Det är jättetrist att bli hänvisad till urgamla trådar när man kommer med något som man tycker kan passa att göra en variant på! Jag har själv blivit hänvisad av hjälpsam medlem och sen nedstängd av forumvärd. Trist som tusan! | |
| Liz1 | 2010-09-07 20:05 | |
![]() | Håller med de flesta här inne som är emot länkade till gamla trådar. Se hur många svar den här tråden skapat, de flesta verkar vara emot er som gör det. För att hålla alla glada och nöjda så kanske ni kan sluta med detta och enbart göra det vid uppenbara missar att tråden finns? | |
| Lillstölla | 2010-09-07 20:38 | |
![]() | Håller absolut med TS. Jag tycker det är grymt irriterande när wannabe forumvärdar är framme och länkar till redan befintliga trådar och inte alltid de trådarna de länkar till är aktuella. Kan ju undra om de verkligen hinner med att spela eller om de bara sitter och letar efter nya trådar för att kunna hänvisa till gamla. Låt forumvärdarna sköta sånt och sluta agera besserwisser/polis! | |
| Miss_jk | 2010-09-07 22:14 | |
![]() | Lillstölla: Ponera att du skapar en tråd om midsommarlekar. För ca tre månader sedan, ett år sedan samt för två år sedan skrev jag i just sådana trådar (tre stycken alltså) och gav tips och idéer på olika lekar. Nu, idag, minns jag ju att och vad jag skrivit i just de trådarna vilket gör det oerhört enkelt att leta upp dem i fourmsöket (www.betapet.se/forum/fin d/). Jag gör det och länkar till dem i din nya tråd. Varför blir du sur? | |
| Miss_jk | 2010-09-07 22:16 | |
![]() | Länken verkar inte fungera, men ungefär mellan "Min sida" och "Seriöst" så finns en knapp som heter "Sök i forumet". | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 22:19 | |
![]() | Miss _jk ,, håller med dig ,, och man nu vet att det finns en tråd är det då så illa att länka till den,, och jag gör det inte pga att jag är polis/besserwisser, eller nått annat,, Och jag jag spelar oxå har faktiskt snart 25 000 matcher så ,, min mission är INTE att länka utan att spela Bitte | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-07 22:30 | |
![]() | Tyvärr blev det precis som med alla andra trådar som gäller allmänna frågor och ev. svar. M.a.o. en enskild sak dryftas hela tiden och det till på köpet en sak som det faktiskt redan svarats på. Vi tar det alltså en gång till: Det är bra att det föreslås redan befintliga trådar! Många gånger missar man som forumvärd kanske att en passande tråd finnes och då är det som sagt bra att det länkas. Det finns hundratals exempel på att något i den här stilen sker: Ex.: Tråden "Mouche fiskar lax!" startas den 7 sept kl 08:15 och när ett fåtal timmar gått så hittar man helt hastigt: "Mouche har nog fiskat lax eller?" Trådarna är så gott som identiska, visas ofta t.o.m på samma sida här i forumet. Här stängs tråden som är sist skapad. OM det däremot visar sig att trådarna är inaktuella eller helt enkelt urgamla så stängs _inte_ den nyskapade tråden. Lek får alltid ett slut. Ha det bra alla. Natt natt Mouche | |
| le-lou | 2010-09-07 22:31 | |
![]() | jag fattar inte - när jag söker på midsommarlekar så kommer exakt 0 inlägg upp. vad gör jag för fel? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-07 22:32 | |
![]() | om nu en hel del inte gillar att bli länkade til en flera år gammal tråd ,varför kan inte dom trådarna arkiveras i nått lager ,eler bara förintas ,varför måste dom finnas kvar | |
| justforfun | 2010-09-07 22:46 | |
![]() | Det är inte alla trådar som blir inaktuella efter något eller några år. Finns många frågor av allmänt intresse, alltifrån renovering av hus till beskärning av fruktträd, från favoritmusik till dito litteratur som kan återanvändas. Mycken kunskap skulle gå förlorad om trådar äldre än exempelvis två år automatiskt skulle tas bort. :( | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 22:50 | |
![]() | Le-Lou sök på meddelandetext i stället för ämnesrubrik www.betapet.se/forum...ch creator= Bitte | |
| le-lou | 2010-09-07 22:51 | |
![]() | Bitte, jag testade det med. Det kommer inte upp ändå. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 22:51 | |
![]() | Jo testa ,, det funkar så ,, jag lovar ,, tro mig jag är ju sökproffs =) Bitte | |
| le-lou | 2010-09-07 22:59 | |
![]() | men får du upp alltså gamla midsommartrådar som den miss talade om?? det får inte jag. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 23:00 | |
![]() | Jag får upp 4 och denna är den äldsta www.betapet.se/forum...-0 #1073241 Bitte | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-07 23:02 | |
![]() | Jag hänvisar till länken under, då det finns en tråd om detta ämne. Skapad 1896. Skämt åsido, dessa medlemmar som tror dom gör lite "nytta", jag ber er, lägg ner bara. Det är enerverande när ni hänvisar hit och dit. | |
| le-lou | 2010-09-07 23:03 | |
![]() | skumt Bitte.. jag får upp typ 5 trådar, den sista i slutet av 2009. fattar inget av det här. | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 23:05 | |
![]() | Lägg en länk till de du får upp då du söker Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-07 23:06 | |
![]() | Nietsmmar om du läser på förra sidan så sägs det faktiskt att det är OK att länka Bitte | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-07 23:10 | |
![]() | Och ett utmärkt initiativ att lära ut konsten att söka i forumet. Jag själv är både, hmm, lat och dålig på det. =) Natt igen. Mouche | |