Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 78 |
Mobilspel
| Pågående | 19 533 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:37 | |
![]() | Uffe! För att det ärså grymt skönt att generalisera :o) Jaghar givetvis många mer erfarenheter än så, från olika ställen där jag jobbat! | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:44 | |
![]() | Jag har märkt en positiv sak med rökförbudet iaf...(inte bara att de har slutat röka) att när folk kommer ut för att ta sig en cigg så börjar de småsnacka med oss ute i dörrer,,,efter ett tag så...men du var ju trevlig ju?? Precis,,varför skulle vi inte vara trevliga?...det är för att när du oftast kommer i kontakt med en OV så har det hänt något som gör att Ov måste "lägga" sig i....och många gånger är det otrevligt då. Att skapa en bra relation med gästerna är ju ett skitbra verktyg ifall just den gästen sen skapar problem. Då kan man köra med...Men ska du som är sådan bra gäst förstöra för dig själv och din egen krog? Oftast känner personen då att han/hon har gjort något fel och lufsar hem om man har tur. OJ..Att man får jobba som Ov genom någon annans förordnande har alldrig varit tillåtet. Föregivande av annans ställning tror jag att det heter eller liknande iaf. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 14:45 | |
![]() | Haha,,ja ibland så kan det vara skönt | |
| Iamx | 2008-04-19 15:03 | |
![]() | ja, de flesta vakter är korkade helt enkelt...har aldrig träffat någon av dem som motbevisar detta. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:05 | |
![]() | schysst Iamx,,,å jag som har högre rating än dig...hehe | |
| Iamx | 2008-04-19 15:21 | |
![]() | Ja, du verkar ha haft tur... | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:21 | |
![]() | tur med vad? | |
| le-lou | 2008-04-19 15:52 | |
![]() | klarkcent, för det första informerar vi personen antingen via mail eller i själva tråden om att inlägget är raderat. Frågar någon vad han el hon har gjort för fel, så berättar vi det för personen och mestadels tar vi set via mail. Ofta vet de det själva när de har gått över gränsen och då blir det mer självklart även för dem. Jag säger inte att vakter inte ska hålla ordning, jag säger att de ska behandla BETALANDE gäster på ett juste sätt , gästerna levebrödet för deras arbetsgivare, vilket de tenderar att missa. Vi har vaktjävlar i den här stan, det står väl ungefär ett inlägg i veckan, under Fria Ord i stadstidningen om detta kan nämnas, och nej jag har inte skrivit ett enda utav dem. Folk är upprörda och blir förbannade av förklarliga skäl. Och som nån skrev, att vakten är trött på att förklara varför man inte får komma in... var det dummaste jag läst faktiskt. Man kan inte släppa in en och låta de två andra stå utanför utan förklaring. En annan sak hade varit om man hade brytit på mot några regler, varit för full osv. Men till synes utan anledning? Är det nu fullt eller om jag har för kort kjol på mig...Säg Det då & gör ditt jobb. | |
| le-lou | 2008-04-19 15:56 | |
![]() | och jag ber att få tillägga : Jag har varit ute mycket i Gbg tex och aldrig nånsin blivit bemött såhär där, som man blir i den här stan. Där är vakterna trevliga, och agerar nästan mer inkastare om alls. Välkommen tillbaka osv. Sånt gör att man känner att man vill gå tillbaka, om inte annat för vakterna. Faktiskt. De är ju klubbens ansikte utåt, synd att inte de här i stan fattar det. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-19 15:59 | |
![]() | Ja det verkar tyvärr vara så att era vakter där är riktigt dåliga,,,ta det med vakthavande befäl (polis) så åker de på en tillsägelse och då kanske de vet att deras jobb är i farozonen | |
| Pollifaxen | 2008-04-19 18:48 | |
![]() | @Le-lou Jag uppfattade kontentan med Klarks inlägg "Vem vaktar väktarna". Dvs du använde termen "väktarjävel" i ditt inlägg vilket han såg som nedsättande. Då du är admin och emellanåt snippar andra. Vem ska snippa dig när du kliver över? | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 18:57 | |
![]() | Ingen skall neka store Odin att komma in på krogen. Ingen! Han är ju vår Gud. | |