Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 18 803 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dino78 | 2010-10-09 23:21 | |
![]() | Idag spelade Djurgården riktigt bra, synd att inte Owuya fick hålla nollan dock. Man kan ju hoppas det här är vändningen och att vi börjar plocka lite poäng på bortais nu också. | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-09 23:21 | |
![]() | Säger bara Luleå ,, Norrbottens stolthet Bitte | |
| Arthur Nebe - Ej medlem längre | 2010-10-09 23:22 | |
![]() | Tant Bitte, nu är det nanna. | |
| mistmaster | 2010-10-10 01:39 | |
![]() | sedär! nya poäng för BIF, dock lite onödigt att släppa 4-2 till 4-4. men men. | |
| Miss_jk | 2010-10-10 09:00 | |
![]() | Ja, igår började jag känna igen mitt gamla Djurgården. Riktigt skönt och förhoppningsvis en icebreaker. Nu kör vi! | |
| sebgra | 2010-10-10 12:05 | |
![]() | Sen kvittering och poäng borta mot HV. Rättvist enligt bajenbladet. Inte illa! Måste bara börja plocka poäng hemma! Heeeeeeeeeeeja hej A-I-K! | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-23 21:44 | |
![]() | Så var sviten bruten i kväll besegrade Norrbottens stolthet Luleå Skellefteå på deras hemmarink,, första gången sedan sedan typ 1990, trots att man var tvungen göra segermålet två gånger =) Bitte | |
| sebgra | 2010-11-19 17:38 | |
![]() | Så var sviten bruten. Bara en poäng borta mot MoDo. Men två glasklara derbysegrar och en bra placering i tabellen känns stabilt. Viktor F Sveriges bästa målvakt. Eller ja, kanske Mark i DIF är bättre då. Han känns stabil! | |
| sebgra | 2010-11-19 17:38 | |
![]() | Ja, stabilt var ordet | |
| Bitte - Administratör | 2010-11-27 21:14 | |
![]() | Åter en seger för Luleå ,, såg bra ut idag Bitte | |
| Gitarrmagnus | 2010-11-27 21:40 | |
![]() | Skellefteå vinner! | |
| sebgra | 2011-01-10 21:29 | |
![]() | Zednik till AIK och Hannula till DIF (om jag inte missuppfattat). Vad tycker ni som är hockeyintresserade om dom värvningarna? | |
| Miss_jk | 2011-01-12 14:13 | |
![]() | Hannula till DIF gillar jag skarpt! Otroligt skön derbyseger igår. Aik-raset har börjat. | |
| Dino78 | 2011-01-12 21:04 | |
![]() | Zednik bör ju hålla elitserieklass med tanke på sin erfarenhet. Hannula...tja, jag hoppas ju att han kommer leverera, men han har ju sitt förflutna om man säger så...hoppas han sprider spelglädje och mål omkring sig och inte vad han brukar sprida :-) Skönt att spöa gnaget igår var det med...men jag funderar: varför sjunger man inte på en match? Står man stilla och tyst när det står 1-1 med 2 perioder kvar? NEJ. Fast det är väl skillnaden mellan Djurgårdare och gnagare antar jag :-) | |
| sebgra | 2011-01-12 21:41 | |
![]() | Är du verkligen 32 år gammal Dino? Det där inlägget skulle lika gärna kunna vara skrivet av någon liten snorunge som precis börjat springa på matcher. | |
| sebgra | 2011-01-12 21:43 | |
![]() | Fan av Tommy Körberg. My bad. Ska inte sparka på nån som redan ligger. | |
| Dino78 | 2011-01-12 22:12 | |
![]() | Sebgra - Ja, jag är 32 år och förstår inte riktigt vad du menar? En stilla undran hur man står still och tyst på ett derby?? Och vad har min musiksmak med saken att göra? Man kan ju undra varför vissa ska pika andra om ålpder när dom lägger ribban väldigt lågt själva? Se och hör själv på derbyt igår, vart hörs klacken? Hos DIF eller hos gnaget? Det ska höras på BÅDA sidor. Så därför: sdet är väl skillnaden hos en djurgårdare och en gnagare, en djurgårdare ger inte upp. Men håll dig till saken och gå inte till personangrepp - tycker inte riktigt om tonen i ditt inlägg om man säger så. | |
| SämstpåBeta | 2011-01-13 02:50 | |
![]() | Vilka följer med SSK ner i kvalserien, månne AIK tro? | |
| sebgra | 2011-01-13 17:45 | |
![]() | Dino. Ja var ska vi börja? För det första så har det väl inte undgått dig att pga händelser vid tidigare matcher så försvann en väldig massa platser. Du får gärna rätta mig om jag har fel, men innebar inte vallgravarna att över 1000 platser försvann från AIK-sektionen. Stämmer inte detta kan du förbise det. För det andra hade DIF hemmamatch och således var en övervägande del av publiken djyrgårdare. För det tredje, som kanske borde vara för det första, så kämpade AIK-sektionen på så vitt jag hörde. Hade inte möjlighet att följa just detta derby på plats så får grunda min bedömning på tv-sändningen. Har varit på en mängd derbyn i olika sporter (iofs mest hockey och fotboll som "räknas"). Jag har hört bra läktarinsatser från DIF, och jag har hört dem mosas totalt volymmässigt. Det är ingen hemlighet att de tre stockholmslagen har landets bästa supportrar. Det borde man kunna enas om oavsett klubbtillhörighet. Därav ett otroligt barnsligt inlägg då du (nu antar jag bara här, du kan ju vara ÄNNU mer insnöad än jag misstänker) antagligen vet att AIK-are inte är några medgångssupportrar. Där skulle vi kunna ta en diskussion med utgångspunkt i DIF under och efter SM-gulden i fotboll på 2000-talet. Ett exempel: AIK ligger under stort mot LHC i premiären efter att ha visat sina motståndare onödigt mkt respekt. Hela arenan hyller sitt lag vid 1-5 och minuter kvar. | |
| sebgra | 2011-01-13 17:47 | |
![]() | Sämst: De flesta tipsen säger väl AIK. Realistiskt sett ligger nog Gnaget risigt till men samtidigt inte långt upp till slutspel heller :) | |