Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 452 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrperfect | 2010-09-21 22:13 | |
![]() | Jag visste för mycket. Jag kunde läsa vid 3,5 års ålder. Då man skadar sig så får man ju ett ärr- men jag trodde man fick bokstaven R..... ------------- Var i Norge och skulle käka, till dryck : vatten , gärna med kolsyra. Den inflyttade Kinesen som hade restaurangen frågade om "Fallis" , jag hajade inget...förrän han kom in med en kall flaska med Farris, det var fabrikatet på vattnet. ---------------- Min mormor dog i blodkräfta då jag var 2, tror ni jag hajade att det var en slags Cancer? | |
| TopBanana | 2010-09-22 06:49 | |
![]() | En gammal story jag berättat på annat ställer redan... Bodde i Hurghada precis när 9/11 hände. Vi hade en båt på torrdockan; och precis samma kväll fick jag ett samtal från kaptenen som VILLE prata Engelska med mig. De kan inte alltid skilja på P och B i Egypten; så han sade till mig: "Madam, madam, the BOMB is not working..." Det tog mig ett tag att förstå att han menade "Pump" | |
| Jumanjia | 2010-09-22 07:09 | |
![]() | bitteb:! Nu var ett tag du skrev men det där med "klem" i dörren var för rolig! haha | |
| Jumanjia | 2010-09-22 07:11 | |
![]() | Nu måste jag berätta om när min kompis var liten. Min kusin hade varit kompis med min kompis storasyster, och så skulle de äta allihopa och så serverade min kompis mamma kåldolmar. Och min vän säger rakt ut i luften -Men mamma jag gillar inte kålet! jag vill bara ha dolmen!! | |
| niala22 | 2010-09-22 08:45 | |
![]() | en kompis barn; gick framför på promenaden hon frågar: varför går du framför? "Om jag går före får jag kortare" | |
| mrsH | 2010-09-22 08:53 | |
![]() | När jag var liten så gick jag med skrammelbössa och samlade in pengar till "Röda barnen".... hade helt klart blandat ihop det hela, men det gick bra ändå och folk skänkte villigt | |
| ojjojj | 2010-09-22 09:40 | |
![]() | fick en fråga av min son hur många föl värper en ko? kan säga den var lite klurig att svara på ;) | |
| Apelina | 2010-09-22 10:01 | |
![]() | Jag vet inte heller hur många föl en ko värper. XD :) | |
| matildeH | 2010-09-22 10:29 | |
![]() | På tal om norskor som jobbar på dagis: Min väninna från nordnorge jobbade på dagis i Oslo. På hennes dialekt heter ni "dokker" Nå må dokker kle på dere og gå ut! Varpå en mycket förnärmad liten pojke utbrister: - Vi er ikke noen dokker vi er mennesker! | |
| bitteb | 2010-09-24 12:01 | |
![]() | Hej alla som skriver i det här forumet. Jag vill TACKA, har skrattat åt alla roliga berättelser. Skriv mer! Här kommer en till från mig! Min son älskade att sjunga: Ja nu e det jul igen , ja nu e det jul igen, ojulen varar ända fram till påskan. ..men d va inte sant ,ode va inte sant, för därimellan kommer FARSSAN... | |
| magga | 2010-09-24 14:55 | |
![]() | Vi hade precis flyttat till Sverige och mammas arbetskamrater stod och diskuterade varför aga inte var en bra metod till uppfostran av barnen. Min mamma förstod inte alls varför inte det skulle vara bra med aga och sa att det var ju ett måste för att få barnen att förstå att man inte kan uppföra sig hur som helst. De hade en lång diskussion om detta... fast till slut visade sig att mamma missuppfattat ordet aga en aning. Aga på isländska betyder disciplin, och inte stryk.. | |
| Molly Malone | 2010-09-24 16:02 | |
![]() | Önskar jag kom på något men snart är jag uppe i 100 inlägg och slipper se mitt namn överallt . | |
| Sänket | 2010-09-24 16:12 | |
![]() | Felhörningar är kul. En vän till mig hade Take That som favoritpojkband när vi var små (det här var på den tiden då alla flickor måste ha ett favoritpojkband). Deras bästa låt var tydligen "Relight my fire", fast hon trodde att de sjöng "We like papaya". Det blev roligare sen när vi i vuxen ålder lärde oss att "papaya" på vissa engelska dialekter är slang för det kvinnliga könsorganet... | |