Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 904 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-03 23:33 | |
![]() | Den som inte har hört att många män gillar stora rumpor måste ha missat den största skillnaden mellan kvinnor och män. ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-10-03 23:34 | |
![]() | dont carve it in my skin!:( men ok, sant. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-03 23:36 | |
![]() | Kurvor, humor, intelligens och ett hjärta av guld | |
| Uffetuffe | 2010-10-03 23:36 | |
![]() | Men överdominanta tjejer är jobbiga,,,ödmjukhet är viktigt...och ögon och ett leende som man kan drömma sig bort i,,,,det är mysigt | |
| Rooty | 2010-10-03 23:39 | |
![]() | Ressurrection: Ett hjärta av guld. Kallt och hårt menar du? | |
| E_Cantona | 2010-10-03 23:39 | |
![]() | Ge mig en mörkhårig kvinna med en jäkla massa humor, intelligens över 1,70 lång som inte är långsint och jag himlar med ögonen:) Om det sen går så långt så man får provhångla och hon får tårna att krulla sig...Då friar jag nästan...haha | |
| Uffetuffe | 2010-10-03 23:42 | |
![]() | Ja det mörka är exotiskt...fast jag vill ha de under 1,70,,,,gärna så de behöver stege för att plocka jordgubbar | |
| E_Cantona | 2010-10-03 23:45 | |
![]() | haha, tur vi alla är olika Uffe:)) | |
| BenDavis | 2010-10-04 09:04 | |
![]() | Jag dras till kvinnor med personlighetsstörningar och distinkta näsor (helst lite krokiga eller buckliga). Hon ska vara polyamorös, helst vara uppväxt i förorten (eller i alla fall haft en brokig uppväxt) och ändå vara lite nördig. Intelligens är viktigare än något annat. Favoritkroppstypen är smal med små bröst men i mina ögon är alla kvinnor vackra, yta är bara yta liksom. | |
| caughtbock | 2010-10-04 09:09 | |
![]() | <--- BenDavis drömtjej om vi bortser från det polyamorösa. | |
| BenDavis | 2010-10-04 09:13 | |
![]() | Ja, det är nästan alltid den biten som skiter sig :( Jag som trodde att intelligenta människor insåg att monogami är roten till de flesta problem i ett förhållande (ok, jag överdriver lite, men ändå). | |
| bj-olle | 2010-10-04 10:27 | |
![]() | inga mörka och onda tjejer, tack, de har alltid (alltid) klamydia. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-04 11:18 | |
![]() | jag blir lite förvånad här,vet ingen vad ni skulle vilja ha har ni inga drömtjejer?titta inte på andras svar utan skriv bara spåna i väg ... | |
| BenDavis | 2010-10-04 12:14 | |
![]() | Vilken ingen. Jag har skrivit rätt utförligt :P | |
| xveganx | 2010-10-04 12:43 | |
![]() | Min drömtjej: - är empatisk - brinner för något - är lugn och trygg i sig själv - lite hemlighetsfull - har humor och lekfullhet - och är inte intresserad av karlar;) dessutom får hon gärna ha de där mörka ögonen som jag så lätt drömmer bort mig i... | |
| Satyra | 2010-10-04 14:57 | |
![]() | caughtbock - "Jag föredrar kvinnor som är liiite lite sämre än mig på allt så att jag får glänsa." Förstår att du skriver det som ett skämt men ... Det värsta är att precis så tanke-fungerar de flesta kvinnor - i alla åldrar - på riktigt. Fast med tillägget att de ska vara minst liiiite fulare också. :-o Därför har andra kvinnor (i RL) aldrig gillat mig heller - jag är helt enkelt snäppet för bra för mitt eget bästa. ;-) hahaha ------------------ För att svara på TS fråga själv (fast jag egentligen, bl.a pga ovanstående, alltid i alla sammanhang föredrar män framför kvinnor) så föredrar jag kvinnor som har självförtroende/självkäns la nog att klara av andras fördelar utan att själva känna sig förminskade. Den kvinnotypen är dock en raritet. | |
| M_knight | 2010-10-04 15:29 | |
![]() | Gillar mörka invandrartjejer..kurviga. . timglasformade, spontana, roliga, okomplicerade, varma, heta, karismatiska, mysiga, självsäkra, kvinnliga och med vackra ögon...annars får det va :P | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-10-04 15:45 | |
![]() | Ben Davis alla utom möjligen Du då ben, men du är så fina drag så hos dej står tjejerna på kö | |
| HUSMUSEN2 | 2010-10-04 15:46 | |
![]() | KORT, TJOCK OCH SKALLIG! | |
| spikez - Ej medlem längre | 2010-10-04 19:08 | |
![]() | Mullig,har mål,har mycket humor, äventyrlig, lätt att prata med, gilla barn, seriös när det gäller,spontan.. Här i Stockholm lär det bli svårt att hitta en sådan person.. :/ | |