Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bujum | 2010-10-09 00:58 | |
![]() | En stor tjock bäddmadrass utan grop. Stretchlakan som inte glider av och självklart matchande påslakan. Eftersom vi har 3 kuddar i sängen (Den ena hunden är lite bortskämd och måste ha sin egen kudde) så matchar inte ena örngottet. När jag bäddar rent så är det den bortskämda jycken som först ska provligga - i själva verket så brukar hon vara med när jag bäddar och då blir jag tvungen att flytta henne en bit i taget för att få på lakanet... | |
| Savi | 2010-10-09 05:36 | |
![]() | delade bäddmadrasser & lika sängkläder. Men en hel bäddmadrass kommer,så fort jag hittat en ny säng som passar min kräsna smak! | |
| Elink | 2010-10-09 05:48 | |
![]() | en enda stor madrass, ett stort lakan, två täcken och massor m kuddar =) delade bäddmadrasser funkade inte för oss för då gled de alltid isär för vi ligger alltid i mitten ;) praktiskt är lakan m sån där resårkant så hålls lakanet på =) | |
| Elink | 2010-10-09 05:49 | |
![]() | grop i mitten på stor madrass, aldrig hört att nån fått det och har själv inte det efter fem års tid =) | |
| Lillstölla | 2010-10-09 14:49 | |
![]() | Har 1 stor bäddmadrass och påslakanen är självklart matchande. Men eftersom jag har rätt många kuddar i sängen har jag gjort så att jag använder örngotten som hör till påslakanen och sen har jag beroende på vilka påslakan som används just då, enfärgade örngott i vitt, svart, grått och så som matchar påslakanen. | |
| Brygge | 2010-10-09 15:19 | |
![]() | Ingen gavel. Två 105cm-resårsängar, två likadana tjocka bäddmadrasser med två likadana underlakan och två likadana påslakan som gärna matchar hela sovrummet. Örngotten matchar också. Byter sängkläder varje söndag. | |
| MannaMinne | 2010-10-09 15:52 | |
![]() | Två resårbottnar i sängramen med en stor bäddmadrass på med ett stort underlakan..oftast lika dana påslakan på, örngotten likaså. | |
| Betty_Boop | 2010-10-09 19:04 | |
![]() | Vi har dubbelsäng och en bäddmadrass. Vi använder bara dra-på-lakan. Vi har oftastmatchande påslakan. En sak som stör mig är att örngotten blir utslitna före påslakanen. Jag har löst det genom att köpa enfärgade örngott som kan matchas till olika påslakan. Gamla örngott används som trasor vid förnsterputsning. | |