Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-11-09 23:07 | |
![]() | Nej, det är man ju inte, Emollas. :-) I vårt fall var det ju dock lite klurigare, eftersom det visade sig inte vara så glasklart enkelt som vi trott att kunna avgöra var/när det övergick till "mental otrohet"... | |
| Satyra | 2010-11-09 23:10 | |
![]() | Pandina - Jo, det blev jag också. Antar att både dåvarande pojkvännen och jag hade lite väl stora behov av att även kunna förlusta oss med andra :-o ;-) och att det var orsaken till att vi försökte lösa det på det sätt vi gjorde. Hur som helst ... inget levnadssätt jag skulle vilja ha idag. | |
| Emollas | 2010-11-09 23:12 | |
![]() | ja du får nog förklara hur det gick till. Och hur detta förhållande slutade. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-11-09 23:14 | |
![]() | Kul att Saxon beordrar folk att vara öppna och folk verkligen gör det!!! | |
| Emollas | 2010-11-09 23:21 | |
![]() | Kafountine vi ger honom kanske en chans till....... istället för att låta någon annan att öppna en ny sådan här seriös tråd och tro att den ska bli bättre | |
| Satyra | 2010-11-09 23:29 | |
![]() | Emollas - Nej det gick ju inte i längden att ha det så. Det blev ju ändå gräl om huruvida vi hade känslor (och alltså då per automatik blev mentalt otrogna ...) eller inte för dem vi träffade fysiskt. Snurr, snurr ... nej, inget att rekommendera. ;-) Relationen tog sen också slut pga. att jag blev även mentalt involverad i en ny man. Vilken senare blev min äkta make under 12 års tid. :-) | |
| Emollas | 2010-11-09 23:35 | |
![]() | ja det blev ju ett trevligt slut Satyra | |
| Satyra | 2010-11-09 23:43 | |
![]() | Ja, för mig i alla fall. :-) | |
| JiZzMaSTeR89 | 2010-11-09 23:48 | |
![]() | Jag tror att de som är otrogna inte älskar deras partner | |
| wildcard | 2010-11-10 00:31 | |
![]() | Jag tror att de som är otrogna varken älskar sin partner eller sig själva. Det börjar med att man inte älskar sig själv och då kan man ju inte älska någon annan heller!? | |
| Emollas | 2010-11-10 00:58 | |
![]() | Ja det finns nog en hel del trådar i snack som är seriösa och de trådarna flyttas ju inte till den seriösa avdelningen för det. Däremot så flyttar de trådar till snack om de inte är seriösa. Eller händer detta?. Eftersom denna tråd stannar i seriöst så är nog denna tråd i alla fall seriös då. Så nu kan vi börja och snacka allvar då saxon_x . Hoppas du har lärt dig en läxa och bemöter personer bättre nästa gång. | |
| Saxon_x | 2010-11-10 01:15 | |
![]() | lärt en läxa vad e det för fjant igen. Jag har väl inte hoppat på någon som inte börjat dumma sig här inne. | |
| Emollas | 2010-11-10 02:00 | |
![]() | Nä men du har ju hoppat på de som har dummat sig, skit i dem bara så ger de upp också kommer dem som vill skriva i din tråd automatiskt. Ger man dumma kommentarer i sin egna tråd så tror alla att du är en oseriös person. | |
| Mouche - Administratör | 2010-11-10 06:19 | |
![]() | En hoper inlägg raderade. Tråden är också flyttad till Snack som synes, där den borde ha varit hela tiden. Mouche | |
| Hedokatt | 2010-11-11 12:05 | |
![]() | Jag har varit otrogen två gånger. Första gången var jag tillsammans med en galet svartsjuk kille i 2½ år. Han beskyllde mig ofta för att vara otrogen, kolla på andra etc, helt sinnessjuka saker, och han var inte alltid särskilt snäll mot mig annars heller. Han hade aldrig någon fog för sina misstankar utan sa "man vet ju hur tjejer är" (detta var hans första förhållande). Till slut så ruttnade jag på honom och tänkte att Okej, eftersom jag i två och ett halvt års tid fått höra att jag är en otrogen slampa så kan jag lika gärna vara det. Tre dagar innan jag gjorde slut hade jag sex med en tjej. Jag hade inte talat om för honom att jag var bisexuell. Andra gången var det också en kille som inte var så schysst mot mig (har inte alltid haft så bra omdöme), han var inte svartsjuk men hans ex hade varit otrogen mot honom på ett väldigt fult sätt och han var ganska skadad av det. Iallafall, den här snubben var riktigt arrogant och behandlade mig sämre än skit, så vafan.. om han inte behöver hålla sina löften så behöver inte jag heller göra det?! Återigen, hade sex med en tjej (i en dryg vecka, medan han var på semester hos sin släkt utomlands). JA - jag vet att det är ett barnsligt och omoget hämndbeteende jag ägnade mig åt, och jag skulle inte bete mig så idag. Har dock inte särskilt dåligt samvete för de där två händelserna. Idag skulle jag aldrig komma på tanken att vara otrogen. | |