Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 012 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lillstölla | 2011-12-29 20:56 | |
![]() | Brodin kom väl 3:a vill jag minnas och på skidskyttet/jaktstarten så blev Bergman/mäkkäräinen etta och Ekholm/Ferry trea. | |
| anderberg8 | 2011-12-29 21:35 | |
![]() | sirugo - De skjuter väl inte samtidigt som de åker? :D | |
| rajden | 2011-12-29 21:39 | |
![]() | Pompompom-jo vinterstudion är bra! | |
| anderberg8 | 2012-01-01 22:22 | |
![]() | Älskar Tour de ski!!! Jag blev lite förbannad idag när jag tvingades lyssna på Ulfbåge och bevittna aptråkig backhoppning när damernas 5+5 km redan hade startat. Visserligen fick man denna gången se en liten ruta uppe i hörnet men SVT måste synka bättre asså, prioritera bättre. Det är nästan TV4-klass snart... Kan omöjligt finnas en enda människa som föredrar hopp ner för en backe! Låt mig åtminstone kunna följa det på svtplay... bättring! | |
| -Delika-tess | 2012-01-07 15:25 | |
![]() | Underbar dag i studion idag :) Per Elofsson och ett rullband! I bästa Livesändning börjar de roa sig och skratta åt när Per försöker härma skidåkares olika stilar. I övrigt något irri på TV4 igår som körde klassikern: "om hon skjuter fullt nu har hon en bra chans... och nu går vi till reklam" | |
| -Delika-tess | 2012-01-07 16:16 | |
![]() | Hmmm... Det blir en ytterligare backe med en höjd på ca 3m på upploppet på Vasaloppet. Jag vet inte riktigt om jag tycker det är bra, men förstår tanken att folk ska kunna ta sig till andra sidan spåret. | |