Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 18 784 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Cover Me | 2010-12-05 17:28 | |
![]() | Det märks skillnad... (skulle det stå) | |
Dino78 | 2010-12-05 17:28 | |
![]() | Min karl både står och sitter när han kissar här hemma. Gör väl lite som han känner för det antar jag. Och vi städar självfallet båda toan eftersom båda använder den. | |
Yamma | 2010-12-05 17:30 | |
![]() | Anders, om du söker på t.ex "kissa sittande eller stående" så dyker det upp ett flertal sidor som vårdguiden och andra "läkarsidor" som tar upp t.ex inkontinens och andra problem. Där jämställs det att kissa stående och sittande, och båda rekommenderas (möjligen var det nån som förespråkade stående lite mer, eftersom det var lättare att slappna av då). | |
les fleurs | 2010-12-05 17:48 | |
![]() | tänkte bara säga att i Togo och Benin står kvinnor och kissar också. Bredbent och det går aldeles utmärkt av någon anledning. träning kanske | |
SkySpy_ | 2010-12-05 18:08 | |
![]() | Cover Me: Jag gör två flugor på smällen i det fallet. | |
annelie49 | 2010-12-05 18:13 | |
![]() | Minsann inte bara i Togo och Benin som kvinnor står och kissar. Jag gör det ofta på vårt landställe i skogen. En härlig frihetskänsla att kissa i det fria till fågelkvitter och humlesurr! | |
ANDERStG | 2010-12-05 18:16 | |
![]() | Yamma: Låt mig ge lite smakprov vad jag hittade med ditt förslag så kan du kanske ge direkta länkar sedan. (Det mesta var från forumsidor och där vet man hur hög nivån är.) "Urinering - Wikipedia Synonym till kissa är att pissa och att pinka som också används mer allmänt. ..." "Kvinnligt > kissa på sig, skönt! > Passagen Debatt" "Hur pinkar du, motorcyklist? - Bike 32 inlägg - 15 författare - Senaste inlägget: 8 aug 2007 Dvs att kissa är inte naturligt utan kriminellt! ... I ex Schweiz kostade en stående urinering 1 Euro och för en sittande man eller kvinna ..." och så en riktig medicinsida (dagensmedicin.se): "Tung toasits ger småpojkar krosskador på snoppen - Dagens Medicin" | |
Cover Me | 2010-12-05 18:16 | |
![]() | Stående eller sittande SkySpy_? Och accepterar verkligen flugorna det? ;) | |
teklakluck | 2010-12-05 18:24 | |
![]() | Det är bättre för män att sitta och kissa för då töms blåsan effektivare varje gång och risken för Prostatacancer minskar. Bra va? | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:25 | |
![]() | Å andra sidan får sittkissare färre brudar och riskerar att dö av ensamhet. | |
Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:25 | |
![]() | Står alltid. Kan sikta. | |
Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:26 | |
![]() | Riktig pisstråd detta. | |
Cover Me | 2010-12-05 18:27 | |
![]() | "Å andra sidan får sittkissare färre brudar och riskerar att dö av ensamhet." Statistik på det tack ;) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:29 | |
![]() | Ha ha! "Ok" :) | |
monkan56 | 2010-12-05 18:31 | |
![]() | Sitta är väl självklart för både män och kvinnor - sitter manligheten i att stå så är det inte mycket till manlighet. Det håller sig renare på toan om alla sitter. | |
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:37 | |
![]() | Saxat ur nätet: (stackars killar, ni får stå ut med mången skämt) När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem. Gud sa: - Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående... Adam avbröt: - Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare! Gud tittade på Eva som nickade och sa: - Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig. Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvättande och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden. Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud: - Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva? Gud svarade suckande: - Hjärnan Eva, hjärnan. | |
SkySpy_ | 2010-12-05 18:37 | |
![]() | Caver Me: När jag sitter och gör nr 2 så kissar jag samtidigt om det behövs. Behövs inte kissandet när jag sitter och gör nr 2 så kissar jag inte. Känner jag behov av att bara kissa under dagen så gör jag bara det stående. Går snabbare och känns mera naturligt, smidigare, enkelt, manligt, skönare. Man kan sträcka på sig undertiden och bara släppa ut. Gärna utropa ett skönt ahhh på slutet för att förhöja känslan riktigt. | |
SkySpy_ | 2010-12-05 18:39 | |
![]() | Gömde: Lättare att skaka av den i stående ställning också.. | |
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:39 | |
![]() | Hm... :) es-la.facebook.com/g...51 66211532 | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 18:41 | |
![]() | "Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvättande och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden" :') | |