Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SirMattBusby | 2011-03-21 15:28 | |
![]() | Gjorde min sjunde tattoo i fredags, återigen nåt som ligger mig varmt om hjärtat...Gaddade in "Reach out and touch faith" på ryggen...Helnöjd med resultatet efter 4 timmars plåga:)) | |
| witchgame | 2011-03-21 16:40 | |
![]() | om man är beredd att resa lite, så är den bästa som jag vet Kat von D i LA ! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-21 16:49 | |
![]() | Ibland glömmer jag bort att jag har tatueringar. | |
| RamsesII | 2011-03-21 18:07 | |
![]() | Tatuering är ju bara fult, men om ni vill förstöra utseendet, varsågoda! Sååå mainstream...inte alls personligt längre ens! Förr var det bara sjömän och fångar, nu har nästan var tredje det.... Det är som ett födelsemärke, de blir man ju gärna av med! | |
| MalanMos | 2011-03-21 18:15 | |
![]() | RamsesII Vilken idiotkommentar! Mina tatueringar är personliga! En tatuering för min dotter och en Syster-Syster tatuering har det blivit hitills och tatueraren lät min syster tatuera in en del av motivet på mig! Hur kan det inte vara personligt ? Tycker du inte att det är fint har du inget i denna tråden att göra! För övrigt; www.heidihaytattoo.com Hon är grymt bra, googla hennes namn "Heidi Hay" Så får du se några otroliga tatueringar! :] Pris och tid beror givetvis på vad du vill göra! :] | |
| angie_hell | 2011-03-21 18:25 | |
![]() | Jag har en väldigt stor tatuering som går över revbenen bak över ryggen och ner över höftbenet. Jag fick sitta rätt många sittningar och ifyllningen just över revbenen och höftbenet gjorde rätt ont måste jag säga resten var ju inte skönt med man står ju absolut ut. Men hade jag varit lite klokare och börjat med något mindre på något bättre ställe. Att inte eskalera i storlek och bläck förrän man vet vad man gett sig in i är ju ett ganska vettigt råd:) | |
| Omega 3 - Ej medlem längre | 2011-03-21 21:35 | |
![]() | Gör min andra i morgon. Den här gången där jag själv kan se den. | |
| RamsesII | 2011-03-22 11:53 | |
![]() | Malan Mos: Tråden handlar om att någon funderar på att göra en tatuering och jag avråder. Du får ju också säga din mening här, eller hur? En tatuering är helt onaturlig man ser ju verkligen konstgjord ut... Går knappt att ta bort...och sen blir det värre med åren när huden börjar hänga eller om man blir tjock, men det är inga unga som tänker på det nu verkar det som, bättre att tänka på problemen när de dyker upp.... | |
| firedancer | 2011-03-22 11:59 | |
![]() | pushingthepins.com/ micke är bäst | |
| Tjattefackap | 2011-03-22 12:34 | |
![]() | Fredrik på Evil eye är en rackare på att sticka folk med nålen. www.myspace.com/rsng..._V iewAlbum | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-22 12:39 | |
![]() | taueringar går och ta bort men det är dyrt,jag aråder också från tatuering,dom är fula allihop och påminner mig om låg klass | |
| MalanMos | 2011-03-23 09:38 | |
![]() | "Påminner om låg klass" <--- Are you serious ? UNDRA varför det finns fördomar ? Hm hm hm........ | |
| Tvillingbror - Ej medlem längre | 2011-03-23 09:45 | |
![]() | äh tatueringar har väl olika betydelser för olika människor. själv har jag en liten diskret på insidan av överarmen som lätt kan döljas om det skulle vara "tillfälle" att visa den. | |
| Profezzorn | 2011-03-23 15:47 | |
![]() | Malan Mos: Måste du ha skrivet på huden vad din dotter och din syster heter? Jag är också lite glömsk ibland, men jag använder mig av post-it lappar, billigare, som påminner mig om viktiga händelser. Jag klarar dock av att hålla reda på namn och sånt. Jo, men absolut, tatueringar är förmodligen en arbetarklassymbol. Jag känner egentligen ingen i min umgängeskrets som har någon synlig. Lite synd om folk som inte har pengar och som till viss del lägger en hel lön på att tatuera sig. Intressant fråga hursomhelst! | |
| CallmeIngrid - Ej medlem längre | 2011-03-23 15:51 | |
![]() | En fråga bara: är det WT att tatuera in en textrad med tillhörande noter? | |
| numsan | 2011-03-23 17:33 | |
![]() | CallmeIngrid - det beror väl på vad det är för textrad och hur noterna är ritade, men det är inte WT i sig.. Kan vara sjukt fint.. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-03-23 19:48 | |
![]() | WT de luxe. | |
| Näva | 2011-03-23 20:15 | |
![]() | Allt är WT i en dels ögon (och det är oftast de som har problem med sig själva). Som sagt, det räcker med en tatuering för att det för en del ska anses som låg klass... | |
| Tess 08 | 2011-03-23 20:19 | |
![]() | En kompis har tatuerat in bilden längst upp i vänstra hörnet... utan text ... jag är sugen på att göra detsamma. Hennes sitter på benet, jag vet inte var jag vill ha den www.hjartebarn.org/index. php | |
| Näva | 2011-03-23 20:30 | |
![]() | Det är ju extremt få som har riktigt snygga tatueringar. De flesta ser rätt patetiska ut faktiskt. snelponyhest.blogg.s...79 9502.jpg Att tatuera stora delar av kroppen kan se riktigt snyggt ut när man ser till helheten, även om varje tatuering i sig inte är speciellt snygga. | |