Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| travmys | 2011-01-14 09:27 | |
![]() | Mediokra löner och kunna spara 7000 kr, det gör nog många ledsna att höra, många som knappt får månaden att gå ihop. Får man det att gå runt och kunna unna sig nåt på kuppen får man vara glad, inte hur mycket sparat som gör hur lyckan står i taket. | |
| Thoron_ril | 2011-01-16 19:16 | |
![]() | forsoker spara lite varje manad. peinsionssparar 200 kronor i manaden sen blir det runt 500 kronor pa mitt svenska konto. pa mitt engelska konto sa ar det lite annorlunda. lonen gar in veckovis, jag betalar det som ska betalas och handlar jag med kort och det inte blir jamna pund sa gar de restande pencen in pa mitt sparkonto exempel: troja 5 pund 30 penc och da gar 70 penc in pa mitt sparkonto och sa blir det pa varje transaktion. sen kollar jag varje torsdag mitt konto och satter in de pengarna som ar kvar pa mitt normala konto till mitt sparkonto! och pa sa vis vet jag alltid hur mycket jag har mitt normala konto och behover jag mer pengar tar jag det fran mitt sparkonto. hade garna sparat med men med den lonen jag har nu sa gar det inte. | |
| Intruder1500 | 2011-01-16 20:27 | |
![]() | Spara 7000 kr i månaden!!! hur mycket har du/ni i lön då? jag kan inte ens fundera på att spara sådana summor!!! Får ut ca 18000/mån hyra 6000/mån bil, mat, resor till jobb, ev nån bio ,telefon, mobil, internet, inte fan blir det så jag kan spara några stora summor då!!! spara 7000/mån..... lever nog inte i samma värld!! | |
| bommarna | 2011-01-16 20:35 | |
![]() | Bor du kvar hemma när du kan spara så mycket? | |
| YamahaJet | 2011-01-16 20:43 | |
![]() | 7000 kr i månaden är väl inga problem att spara ens med en medioker lön, med tanke på hur många i det här landet som valt bort både bil, restauranger och lite annat som får omkostnaderna att skena iväg? Tjänar man ynka 15 000 kr efter skatt, långt under medellön, så går det alldeles utmärkt att lägga undan 7000 kr om man bor i en liten lägenhet och lever spartanskt i övrigt. Är man två i hushållet som båda har en lön på 15 000 kr netto så är det svårt att INTE spara 10 000 kr i månaden, då måste man nästan spendera sig andfådd. | |
| Allahu akbar - Ej medlem längre | 2011-01-16 20:49 | |
![]() | Yamaha: Hur får du ihop detta då? Spara 7000:- om man har en inkomst på 15,000:-? Skulle vara kul att se hur räknar ihop det. | |