Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 462 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Challe_B - Ej medlem längre | 2011-09-22 16:23 | |
![]() | pratade Lilian Gish?? | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-22 16:24 | |
![]() | "Only the gentle are ever really strong." "Gratification comes in the doing, not in the results." "Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today." - James Dean | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-22 16:24 | |
![]() | haha ja det gjorde hon faktiskt Challe_B | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-09-22 16:29 | |
![]() | "I'm not interested in money, I just want to be wonderful." "A career is wonderful, but you can't curl up with it on a cold night." "Sex is a part of nature. I go along with nature." "If I play a stupid girl, and ask a stupid question, I've got to follow it through. What am I supposed to do, look intelligent?" "A smart girl leaves before she is left." "If I'm going to be alone, I'd rather be by myself." -Marilyn Monroe | |
| Green Potato - Ej medlem längre | 2011-09-22 16:36 | |
![]() | -NÅGRA ROLIGA- "Man ser er sällan själva utan i gäng."- Annika Jankel om MC-gäng. "...men statsägda Lufthansa tillåts inte störta". - Okänd "Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie programmen". - Otto Preminger "Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra" - Margaret Mead -CITAT SOM PASSAR HÄR- "Datorer behöver i framtiden inte väga mer än 1,5 ton." Popular Mechanics 1949 "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943 "Jag har rest landet runt och talat med de allra kunnigaste och kompetenta personerna. Och jag kan försäkra er att datorn är en modefluga som inte kommer att hålla året ut." Redaktören för affärslitteratur på Prentice Hall 1957 | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2011-09-23 18:36 | |
![]() | "Hon var bra på att spela allmänt förvirrad på samma sätt som en dvärg är bra på att spela kortvuxen" (någon som jag inte kommer ihåg vem det var som kommenterade Marilyn Monroe) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2011-09-23 20:51 | |
![]() | Vilken tur för ledare att män inte tror Adolf Hitler | |