Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade42
Mobilspel
Pågående18 642

Forumkategorier

Användare Inlägg  
hayabusa2011-02-13 16:05
Antal inlägg: 107

Vad rolig läsning, skönt att det inte bara är jag som klantar till det. Ska nog döpa om mig till fröken Tourettes :)

hungerstrejk2011-02-13 22:07
Antal inlägg: 524

Haha jag skrattar ihjäl mig åt grejen med galgen. Fy fan så skoj! Tänk att få se nåt så underbart live... Hahaha åååh..

lemjau2011-02-18 02:42
Antal inlägg: 235

JOBBRELATERAT - JA. ANSTÄLLNINGSINTERVJU - NEJ. FELSÄGNING - NEJ. FEL - JA.

Min mamma jobbade som sekreterare åt facket förut. Så hade jag och min bror, som båda var i dagisåldern, hälsat på och ritat kukar i paint. På chefens dator, som vi fick leka med ibland när han inte var där. (Deras kontor låg vägg i vägg, dörren mellan dem brukade stå öppen och det var ju spännande med paint och patiens och Wolfenstein och sånt där som inte fanns på mammas skrivmaskin.)

"PENIS" hade vi skrivit, ovanför kukarna. Och så sparade vi bilden på datorn.

Nästa dag kallade han in mamma på sitt kontor, visade kukbilden och frågade bryskt

- Vad håller du PÅ MED när du använder datorn egentligen?!

:`)

lemjau2011-02-18 02:47

Rödetott -> Hahahah. Hoppas att det inte var på en mansdominerad arbetsplats. :´D

lemjau2011-02-18 02:53

Pratade med en amerikansk tjej om underkläder med rövinlägg och så råkade jag kalla inläggen för "ass plants". :(

lemjau2011-02-18 03:01

Hahaha. JO! Det här handlar inte heller om jobb, men jag följde med mamsen på stan för ett tag sedan när hon skulle köpa nya underkläder. Hon är en liten pensionärstant och råkade fråga expediten på underklädesaffären om de har några trosor i latex.

Expediten tittade frågande på henne.

Så mamsen upprepade sig. Latextrosor.

Nej.

Expediten såg obekväm ut.

Mamsen, 60+, fortsatte ogenerat tjata om latex. Hon tyckte att det var väldigt märkligt att de inte hade det.

Det hon menade egentligen var "spandex" och vi hade gått igenom det där redan på vägen till stan..

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?