Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 15:55 | |
![]() | Passiflora det är ok | |
| becccaaaaa | 2011-03-07 16:00 | |
![]() | vet inte om mina föräldrar skrämt mig med ngt när jag var yngre... men jag är rädd för mina drömmar... Tro vad ni vill, men jag drömmer sånt som händer vid ett senare tillfälle. Synsk elr ngt... | |
| becccaaaaa | 2011-03-07 16:03 | |
![]() | Och jag är rädd för att göra något som kommer göra att jag blir mobbad igen... :( Tex göra ngt med mitt utseende... Misstolka inte det med att göra ngt med mitt utseende.. menar inte någon operation elr något sånt, om någon skulle tro det. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-03-07 16:10 | |
![]() | du menar: byta hårfärg eller frisyr eller klädstil. typ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 16:12 | |
![]() | becccaaaa du är vacker,som betas skönhetsdrottning,kanske bör vi starta en anti mobbingtråd vad vet jag,där vi stöttar varandra,jag tycker du är så fin så mobbar dom dig beror det på att dom är avundsjuka till 100% | |
| becccaaaaa | 2011-03-07 16:20 | |
![]() | tack ttittii !!! <333 promenad: ja det menar jag | |
| vårpåg | 2011-03-07 21:52 | |
![]() | Min syster och jag var världsbäst på att skrämma upp varandra. Om vi var ensamma hemma kunde vi börja intala varandra att det var någon inne som gömde sig i garderoben eller om vi var ute att någon helt oskyldig människa var en skummis som kunde vara farlig. Fast vi båda från början visste att vi skojade blev jag ändå rädd och tänkte att det nog kunde vara sant ändå. | |
| annakarineli | 2011-03-07 22:06 | |
![]() | Jag var rädd för män när jag var liten: Sotaren, doktorn, militärer & poliser. Män i uniform var otäcka, men även en och annan vän till familjen eller så... Och så var jag rädd för att inte kunna somna när jag gick och la mig. Var jätterädd för att ligga vaken länge -något som jag fortfarande käner stress inför -trots att jag allt som oftast somnar så snart jag lägger huvudet på kudden numera. Men eftersom jag är rädd för att inte knna somna så lägger jag mig alltid för att läsa vilket innebär att jag alltid vaknar liggandes på en bok som nästan aldrig ens blivit öppnad och med lampan tänd... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-11 17:02 | |
![]() | jag är lite nyfiken på rädslor och det har till kommit nya spelare och kanske nya rädslor ? | |
| Kluddis | 2011-10-11 17:11 | |
![]() | Tavlor på gråtande barn som hängde i min mormors hall, Var som ett slags sigill "hit men inte längre" Fungerade som bromskloss så jag inte gick ner i källaren "där man inte fick vara som barn" | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-11 17:13 | |
![]() | kluddis,skulle du kunna tänka dig att ha en sådan tavla i ditt hem? | |
| Kluddis | 2011-10-11 17:24 | |
![]() | Haha nej hu, Jag kan nog ha glada barn på tavlor dock. Just nu är väl tavlorna svartvita med katter och "pepp-tavlor" där de står "You're Awesome" med mera | |
| madeleine234 | 2011-10-11 18:26 | |
![]() | Plast ormar,spindlar och andra kryp även riktiga såklart. Och givetvis så tyckte dom ju att det var roligt och jaga en på dagis med plastormar och slänga på en :( | |
| LenaG | 2011-10-11 18:38 | |
![]() | När jag var liten trodde jag att vargen (han i Rödluvan) var i pannrummet i vårt hus. Vågade aldrig gå ner på markplan ensam. | |
| les fleurs | 2011-10-11 21:16 | |
![]() | När jag var liten var jag rädd för en frida kahlo affisch som min far hängt inne i ett föråd. originalarts.net/gal...RI DA11.jpg Min rädsla för Frida Kahlo delades av mina syskon och vi hade tävlingar om vem som kunde stanna inne i förådet längst med lyset släckt. | |
| nippertippan | 2011-10-11 21:18 | |
![]() | Jag var livrädd för stora traktorer! Vet inte varför, men jag trodde dom var monster och skulle äta upp mig :) | |
| nippertippan | 2011-10-11 21:18 | |
![]() | Jag sprang för mitt liv, när jag såg en traktor | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-10-12 09:56 | |
![]() | nippertippan, det gjorde jag med sprang så hjärtat bultade,les fleurs den bilden var skrämmande | |
| Maja G | 2011-10-12 10:25 | |
![]() | När jag var liten,kanske 4-5 år, var jag rädd för en tavla som jag hade fått på söndagsskolan i Pingstkyrkan. Det var en ängel som ledde två barn över en bro (tror jag) Alltså ledde hon in barnen in i paradiset.Och jag var så rädd att jag inte fick komma dit eftersom jag hade gjort något dumt ( kommer inte ihåg vad det var) Det var mycket prat om himmel och helvete och var man olydig,ja då hamnade man i helvetet. Tavlan fick jag plocka ner o slänga sedan.Får rysningar även när jag ser den nu:( | |
| nettan23 | 2011-10-12 10:40 | |
![]() | Dockor, ogillar dom fortfarande! När jag jobbade på hotell när jag var yngre, skulle jag in och ordna ngt i en gästs rum. När jag kom in hade gästen radat upp ca fem dockor på sängen som glodde på mig, huga höll på att kissa på mig, haha. | |