Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 572 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| becccaaaaa | 2011-03-10 22:39 | |
![]() | I´ll do my best... even if it´s hard... | |
| Frizk | 2011-03-10 22:55 | |
![]() | Du borde vara klar med grundskolan ganska snart baserat på din ålder!Alltid lika överaskande att se hur folk som tror de ligger på toppen med snabb hasighet kanar ner till botten!! Det var verkligen den bästa förändringen i mitt liv och jag hoppas att även du ska få en bra ny start!! | |
| Fazilja | 2011-03-10 23:29 | |
![]() | Har själv varit där och vet hur jäkla dåligt man kan må av att bli tvingad att gå med sådana idioter. Det bästa rådet jag kan ge är att bry dig så lite som det är möjligt. Det spelar ingen roll hur du ser ut så skall ingen säga ändå, men nu när det gör det så lyssna inte på dem och ta åt dig. Ofta lyssnar man på de negativa sakerna trots att det kanske bara är en person som säger dem istället för att man lyssnar på fem andra som bara har positiva saker att säga om en. | |
| becccaaaaa | 2011-03-11 20:37 | |
![]() | Idag har jag pratat med en om det som har hänt.. så nu känns det faktiskt mkt bättre. :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2011-03-11 20:43 | |
![]() | bra! | |
| peter | 2011-03-11 20:48 | |
![]() | Bra...:-) Stå på dig...det kommer underbara tider framöver....en dag njuter du av allt som livet ger....jag har för övrigt bott i Borlänge i fyra år....:) | |
| becccaaaaa | 2011-03-11 20:51 | |
![]() | okey trevligt | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-11 21:12 | |
![]() | Härligt beccaa, ett steg i rätt riktning! Så mycket lättare när man inte står ensam. Kram på dig. | |
| becccaaaaa | 2011-03-11 21:19 | |
![]() | kram bizzzy | |
| peter | 2011-03-12 04:31 | |
![]() | ...fast det var längesen :-) Bodde i en etta på Skördegatan diagonalt mot en OK-mack...pluggade på Hagaskolan....det fanns gamla träkåkar i närheten då...en bakom Soltorgsskolan som kallades Kårhuset...där var det alltid fester.... Jag tror att du kommer att flytta...ett nytt liv väntar...och då dunstar allt tungt nu...du har det kvar..men det kommer inte att tynga som du känner nu.....så tror jag :) Krampåre | |
| henrik_l | 2011-03-12 05:56 | |
![]() | Det är alltid dom som är avundsjuka på hur någon ser ut osv som måste förtrycka personen för att känna sig mindre dålig själv. Det har jag sett massor av gånger och precis varenda gång har personen som blitt mobbad varit tusen gånger finare än mobbarna. Det slår aldrig fel. | |
| vårpåg | 2011-03-12 09:09 | |
![]() | you go girl! Att våga prata högt om saker och ting tar liksom fram dem i ljuset och gör dem mer ofarliga och mindre känsliga. Att kunna säga högt "ja den där skiten väljer att mobba mig" gör att fler kanske kan se vad som händer och att du själv, när du hör vad du säger, faktiskt inser att du inte är problemet | |
| becccaaaaa | 2011-03-12 10:05 | |
![]() | Tack!! <3 till allihop :) Kram på er <3 | |
| becccaaaaa | 2011-03-13 21:23 | |
![]() | ville bara säga tack igen åt alla som har skrivit på den här tråden ! Det har hjälpt mig att våga / att jag vågade prata med någon. Tack för ert stöd ! <3 kram | |