Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2011-05-21 23:38 | |
![]() | OM jag hade byt kön så hade jag. Lagt mig i sängen och filosoferat. Funderat hur tjejer tänker och satt mig in i hur nu fungerar helt enkelt. | |
| Megaherz | 2011-05-22 00:09 | |
![]() | Skulle be om en pungspark, måste ta reda på om det smärtar mer än mensvärk | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-05-22 00:13 | |
![]() | Tja, det kan ju vara intressant att bära omkring på sin bästa vän ett helt dygn och jag hade troligen gjort vad jag kunnat för att göra honom nöjd. Hade troligen varit aningen missnöjd med att inte kunna få multipla, men av vad jag förstått hittills brukar en kunna vara tillräckligt för en karl. Detta skulle iofs förändras om de får vara tjejer en dag och uppleva multipla. Jag hade även provat hur det känns att urinera stående. Jag hade även gjort som SkySpy_, utrönt hur fasen hjärnan är funtad egentligen. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-05-22 09:56 | |
![]() | straight sex med en kvinna, så klart. | |
| Grymming | 2011-05-22 11:51 | |
![]() | Men herregud! jag skulle pilla, känna, smeka ja allt. vettifa om jag skulle ha sex med en kille bara för det. Däremot jobba med dildon och känna hur orgasmen känns. | |
| Tinna | 2011-05-22 13:49 | |
![]() | Grymming. Testa lite "girl on girl action" då? ;P | |
| Grymming | 2011-05-22 14:23 | |
![]() | Ja självklart blir det så! *fantiserar | |
| Dumle86 | 2011-05-22 15:25 | |
![]() | Många säger sex sex sex. Men om det bara är att man byter kön, så min hjärna säger iaf till mig att han inte vill ha något stoppat upp i sig. Är det som sagt bara könet så skulle nog den mentaliteten sitta kvar. Så sex... njää, kanske blygsam onarni, men där tar det nog stopp. >Skulle nog besöka en allmän damtoalett och se vad det tjattras om. >Skulle bjudit hem alla kvinnor jag kände på en riktig tjejkväll med massor av vin. >Skulle gå ut samma kväll och sett hur lätt det är att ragga upp den jag ville. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2011-05-22 15:27 | |
![]() | Vet inte om jag skulle kunnat pallat med att ha sex med någon annan än mig själv, har nog inget intresse för att ligga med killar. Men visst det finns ju andra varianter som verkar vara mer intressanta ^^ | |
| Lyckopillret | 2011-05-22 15:43 | |
![]() | Jag skulle nog ligga och pilla en hel del :) Kissa i cirklar och rulla tummarna :) | |
| _campus | 2011-05-22 16:12 | |
![]() | Men här är man då frispråkig....... *rodnar* Hahahaha Grundsnygg | |
| malman | 2011-05-22 19:11 | |
![]() | jag tycker att ni killar skulle vara hög gravida i 1 vecka så ni får veta hur jobbigt det faktiskt är :) | |
| slånbär | 2011-05-22 19:40 | |
![]() | Eller så kunde dom få känna på hur det är att föda ett barn utan epidural och bara med lustgas som hjälp. Fast då skulle nog kondom försäljningen slå i taket ett tag efteråt när dom bytt tillbaks igen. | |
| nystan1 | 2011-05-22 19:45 | |
![]() | Byta kön för en dag, eller byta lön för en dag? Eller, vad är skillnaden förresten? Jaa, jag är bitter :) | |
| Pandina | 2011-05-22 20:40 | |
![]() | Inser ni hur fantastiskt det skulle vara? Att man byter kön för en dag innebär att man får en endagsidentitet som efter 24h försvinner och allt återgår till det normala, som jag förstått det. Allt DNA är som bortblåst - staten fattar ingenting (för hur ofta händer det att en människa byter kön på en dag?). Man kommer aldrig bli hittad och fälld om man råkar göra någonting straffbart! Inga gränser alltså - så jag skulle först och främst råna en bank på så mycket stålar jag bara kunde (och lyckas, fråga mig inte hur). Sedan skulle jag gå ut och testa den allmänna opinionen om sambandet mellan sexighet och män med pengar. Antagligen skulle min rikedom ge mig ordentligt med brudar. Snygga sådana dessutom. Dessa skulle jag bjuda till vår privata VIP-lounge på något inneställe och skylta med. Bli uppassad av dem på diverse sätt och känna respekten och tillgivenheten från omgivningen. Ypperligt tillfälle att uppleva denna eftertraktade ytlighet. Sedan skulle jag se till att få riktigt ordentligt med stryk av en tjej, för att se hur mycket en man kan komma undan med. Jag skulle ta en man där bak, riktigt hårt dessutom - jag tror att jag skulle känna mig riktigt mäktig då. Sedan skulle jag se till att bli tagen där bak själv, för att få lite perspektiv. Jag skulle mäta min pille och försöka komma på mysteriet med sambandet mellan dess storlek och storleken på andra av mina kroppsdelar. Jag skulle raka huvudet och ta foto på mig själv. Ja. Självklart skulle jag ju fotografera mig själv. Både naken och påklädd. Så att man får lite minnen. Jag kanske till och med skulle köpa mig in i modellbranchen (jag kan ju göra det med alla de stålar jag har). Om man nu hinner det på en dag. Säg gärna till en tid innan jag blir man, så jag hinner träna upp mitt sexpack. Men främst skulle jag nog bete mig riktigt maskulint, just for the heck of it. :D | |
| magnusito | 2011-05-22 21:26 | |
![]() | Ha ha vilken underhållning. Underbart! | |
| Dumle86 | 2011-05-22 22:23 | |
![]() | Underbart Pandina. Underbart! | |
| Little_Lily | 2011-05-22 22:25 | |
![]() | Haha! Låter som en rolig plan Pandina :) | |
| apajävel | 2011-05-22 22:26 | |
![]() | Jag skulle prova att bli sparkad i pungen, för att se om det gör så jäkla ont som alla pojkar säger ^^ | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-05-22 22:28 | |
![]() | Jag skulle vilja ha mens, för att se om det är legitimt att tjejer blir häxor i några dagar varje månad. Eller är det "drama queen-beteende"? | |