Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 916 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Aquila1 | 2012-10-18 07:02 | |
![]() | Har större acceptans för sammanskrivning än särskrivning, det ser inte lika korkat ut helt enkelt. | |
| jagejag | 2012-10-18 07:10 | |
![]() | en mörk hårig sjuk sköterska som skriver sin doktors avhandling jobbar här... :) | |
| Måns_E | 2012-10-18 09:26 | |
![]() | Alla dina exempel är ju godkända i SAOL blue_moon. Så det handlar nog mer om tycke och smak än rätt och och fel (förutom några av orden som faktiskt bör skrivas ihop för att inte få en annan betydelse) | |
| latherese | 2012-10-18 15:45 | |
![]() | Annika L, fantastiskt. Undrar vad de skall hetsa sig fram till? | |
| seaburg | 2012-10-18 16:06 | |
![]() | Påsättning efter att kläder avtagits rekommenderas inte. Aggregatet bör uppvärmas timmen innan. Vid påföljande dopp bör tvagning i därför avsett utrymme ske. Missbruk kommer att beivras. | |
| Phynx | 2012-10-18 22:13 | |
![]() | Ingen särskrivning men dock något som gör mig glad varje gång när jag ska handla på mitt ICA. På skyltarna de har i taket över varje korridor står det vad man hittar just i den korridoren. På en av skyltarna stod det "Böner". Jag poängterade för personalen att det var roligt att de sålde böner på ICA för det visste jag inte att man kunde sälja hur som helst. Det tog inte ens en vecka och så var skylten utbytt mot en som det stod "Bönor" på, men av någon anledning bytte de inte båda sidorna. Så vill man kan man fortfarande köpa böner på mitt ICA :-) -Halleluja! För övrigt tänker jag absolut inte säga till igen, för när jag tänker efter tycker jag helt klart att den ena sidan är mycket bättre än den andra. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2012-10-18 22:44 | |
![]() | b tapet (inte jättebra tapet) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2012-10-18 22:44 | |
![]() | Hej illi! | |
| SkySpy_ | 2012-10-18 23:23 | |
![]() | Mer sär skrivning åt folket.. Detta kan glädjas många. | |