Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 508 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Megaherz | 2011-10-22 21:10 | |
![]() | "En intressant grej kan vara att om man är törstig är man redan uttorkad." Har hört att det är skitsnack, i klass med "Är man hungrig har man redan svultit ihjäl" Som någon sa tidigare, hudproblem är ofta symptom för andra problem; stress, fel mat, hormoner som spökar osv osv | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:13 | |
![]() | Alltså, det finns ju flera stadier av uttorkning :P Var nog mest det första stadiet då man får huvudvärk och sånt som menades. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:16 | |
![]() | Har man svultit ihjäl är man ju liksom..död | |
| Megaherz | 2011-10-22 21:21 | |
![]() | var lite extremt uttryckt, men jag tror du förstod vad jag menade ändå, att känna törst (alltså att "hungra" efter dricka, inte huvudvärk/yrsel osv) är lika normalt som att ha hunger och inget tecken på uttrokning. Normalt sett får man i sig tillräckligt med vatten från maten att det räcker med 1-2l/dag utöver det. Proppar man i sig vattenmelon kanske lite mindre | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:21 | |
![]() | scrubcreme | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:26 | |
![]() | din hud är irriterad och torr därav utslag kör A-creme från hälsokosten (oparfymerad i brun burk) kostar ca 84kr använd denna och mild rengöring, tex rengöringsmjölk. Gärna ekologisk eller naturlig, tex Nuxe. kör endast detta och använd en mild scrub när du duschar. peta inte i ansiktet osv. Vänta så blir det bättre. Tänk oxå på vad du använder för make up. en bra foundation för känslig hy. Jag gillar tex clinique. Tvätta ansikte morgon och kväll. Överdrivinte. Vill du ha ansiktsvatten så kan jag rekommendera Nuxe igen, ingen alkohol. Äta bra är oxå viktigt. Mycke frukt och gröna grönsaker. Jag garanterar en bättre hud inom 4 veckor. Kram | |
| nettan23 | 2011-10-22 21:29 | |
![]() | Hade samma problem, tycker Garnier Pure A´s ansiktskräm är bra! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:30 | |
![]() | Jag föredrar srub med korn från tex aprikoskärnor och inte plastscrub. Återigen; nuxe eller origins, superbra. Biotherms rengöringsgelé duger oxå. Men skrub är mycket bra för iaf min hud. | |
| nettan23 | 2011-10-22 21:31 | |
![]() | fanskapsfan.devote.s...pu re-a.htm nån random blogg jag hittade som beskrev produkten bra | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:34 | |
![]() | a-creme.com/index.ph...gr atisprov | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:36 | |
![]() | Dryg och prisvärd! | |
| nettan23 | 2011-10-22 21:46 | |
![]() | Kan även tipsa om att det går att göra en bra skrubb hemma, blanda bara olivolja med råsocker. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:48 | |
![]() | det här kanske låter galet; men vatten och frisk luft är skitbra för huden. bra nattkräm är viktigt också. ett annat tips är att inte använda till exempel dålig foundation som torkar ut huden. satsa isåfall på idmineralpuder som låter den andas. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:52 | |
![]() | drömcremen är dock skincaviar, GRYM! men dyr. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-22 21:54 | |
![]() | dr brandt lineless cream är eg den bästa jag haft, men också lite dyr. | |
| CrackedActor | 2011-10-22 22:33 | |
![]() | ^^ såg nån länk med gratisprov, i like it! God natt på er och tack för alla tips hittills! | |
| henrik_l | 2011-10-23 03:17 | |
![]() | jag vet att laser ska vara jättebra mot herpessår så det kanske hjälper mot finnar oxå? | |
| alex_sandraa | 2011-10-23 14:49 | |
![]() | Herpes kan man väl inte få bort med laser? Det är ju ett virus som aldrig går bort? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-10-23 15:10 | |
![]() | Jag gillade inte A-cremen. Den var verkligen sjukt fet och luktade stearin. Kändes som att ha gammalt ljus i fejjan. Sen gillar jag inte burkar som man måste pilla med fingrarna i = bakterier. Inte alltid man orkar ta en liten sked liksom. Gillar också Nuxe väldigt mycket. Kanske dyrt men produkterna är väldigt dryga. Dock diss för burkarna där med. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-23 16:07 | |
![]() | Han sa herpessår, han kanske menar ärr. Jag fick testa dr brandt via en tidning och den var gudomlig, ser att en burk kostar över 1000kr la prairiefoundation är den bästa jag testat, men vem betalar så mkt liksom. A-krämen är helt ok om man inte vill ha en massa skräp som finns i vissa märken. Inte helt optimal men den duger på natten iaf. i den prisklassen. nuxes krämer är överdyra oxå tycker jag. | |