Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-06-04 17:06 | |
![]() | Flyttar och flyttar men hittar ingenstans där jag trivs längre =(.. Från Roslagen via dalarna till Knivstatrakten.. Får se hur länge jag trivs här då. Det bästa med att flytta är att man slänger så mycket skit. Jag har nu nästan alla mina saker i ca 13 banankartonger och ungarna har några i var. Känns som om det inte är någon ide att packa upp förens man vet att man trivs =( | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2008-06-04 17:07 | |
![]() | Skaffa en laptop, platt-sony och en Meridian F80. Sen tar du kläderna i två blåa ikea-tvättkassar och prylarna i en stor Stadium-bag. Köp resten nytt. Ok, böckerna i en papp-kasse. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-04 17:09 | |
![]() | Böcker i en pappkasse är så amatörmässigt mr Sun Green! Böcker går i lådor... eller än bättre - slopa ambitionerna att ha mest hyllmetrar böcker, spara pärlorna och ge bort resten! Kör hard-core feng sui - fritt flöde i nya lyan. Inga möbler, sov på golvet! | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-06-04 17:17 | |
![]() | Snart dags för flytt. Börjar i tid med att rensa så det inte blir allt jobb på en och samma gång. Skönt att rensa, skönt att packa, skönt att städa, skönt att hiva in allt i bilen och sätta sig på passagerar sidan, skönt att vinka adjö till en by man bott i 18 år i. (Ok, det sista var en utopi, det har inte hänt, än.) | |