Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 743 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:13 | |
![]() | Jag är så löjlig att jag retar mig på en tämligen rar kvinna, som dock - i detalj - skriver om sina bebisar. Och hon skriver verkligen ALLT de gör, ett par tio uppdateringar per dag är inte alls ovanligt. Råkar någon av ungarna rapa så var så säkra på en rapuppdatering två minuter senare. Sen alla kedjebrev. URK!!!!!!!!!! | |
| gnill | 2011-11-18 22:16 | |
![]() | för att inte tala om alla dessa utropstecken!!!! (skojar bara pottis :-)) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:17 | |
![]() | Hehehe! Jag brukar ALDRIG, eller väldigt väldigt sällan sätta ut fler än ett utropstecken, tre stycken om jag är riktigt upprörd (en gång per halvår) så gissa om jag är syrak :D | |
| Gautama | 2011-11-18 22:17 | |
![]() | Retar mig också på alla kedjebrev som går ut på att förvilla killar. Och påstår sig stödja bröstcancer?? Hur då? Stödjer man bröstcancer genom att skriva vilken skostorlek man har på sin status?? Sen har jag en som länkar en massa skit som jag inte fattar ett dyft utav, orka inte undra så jag tog bort statusuppdateringar från denna person. | |
| le-lou | 2011-11-18 22:19 | |
![]() | Detta kan faktiskt ske. www.memecenter.com/f...te n-people | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:20 | |
![]() | "hihihi nu skall vi lura alla killar". Det är så ofattbart fånigt att man nästan dånar av. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:21 | |
![]() | Hehe Le-Lou, undrar hur många från Beta som nu skyndsamt skickar vidare... människor är så otroligt skrockfulla :) | |
| Gautama | 2011-11-18 22:21 | |
![]() | Visst är det Pottis, typ 14 år igen... ;-) | |
| Filurflizan | 2011-11-18 22:24 | |
![]() | Ja vad finns det inte att störa sig på när man har läst den här tråden? haha lite kul är den allt . VAD ska man skriva om då? Varför finns loggen, är den inte till för att uppdateras ? Sen är det klart att man inte måste uppdat 10 ggr om dagen . Jag tycker den flyter in rätt bra i livet som vuxen, man hinner inte umgås med alla men vet det mesta ändå ;D Jag kan vara så där extremt personlig, men så har jag få vänner på facebook, känner alla irl , nån enstaka kan ha kommit förbi som inte hör till ! Händer det nått sorgligt , tråkigt osv - ja då hade ni nog fått höra det om vi stod mitt emot varandra på stan också . Jag har ingen lust och smussla , är mitt liv kasst så syns det på mina status ...som i mitt ansikte . Jag stör mig mest på inneord som "de bästa" "alla inblandade" samt att man tackar för en trevlig kväll EFTER MAN GÅTT HEM ! :D | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:24 | |
![]() | Lite fejkad gravsten kanske. | |
| gnill | 2011-11-18 22:25 | |
![]() | Men SaraLi76, att det är onsdag kan ju vara en bra upplysning eftersom det inte är onsdag för alla samtidigt, åtminstone har jag FB-vänner som har tisdag eller torsdag när jag har onsdag. Visserligen förstår de inte alla svenska så kanske är det en överflödig upplysning, men ändå... Själv brukar jag dock inte upplysa om veckodag ... det här är nog den mest frekventa gästen (fast i olika verisoner då) i mina uppdateringar (may pottis be my witness) damstoria.blogg.se/i...05 2873.jpg | |
| gnill | 2011-11-18 22:28 | |
![]() | LeLou, den var kul, och just därför snor jag länken och lägger den i min uppdatering på FB. :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:29 | |
![]() | Gnill: Japp! Jag brukar roas av enstriparna, fast det har jag nog sagt nån gång förut också :) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:31 | |
![]() | Gnill: bad bad girl! :D | |
| gnill | 2011-11-18 22:33 | |
![]() | hehehe :) I'm a bad bad girl, in a bad bad world... eller jag är en bad bad tjej i en bad bad värld... (gillar att bada alltså) | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-11-18 22:50 | |
![]() | Det är inte alla som har ett badkar i trädgården :) | |
| Miss_jk | 2011-11-19 12:59 | |
![]() | Oj, finns hur mkt som helst! En som ständigt och jämt klagar på allt som har med jobb och familj att göra. Gör något åt det då för f-n, istället för att bara beklaga sig hela tiden! En som alltid skryter med vilket häftigt band han turné-hjälper just nu. (Scotts för tillfället). Han missar inte ett enda tillfälle att tagga bandmedlemmarna och andra "kändisar" på sina häftiga upptåg. Flera vars egna liv helt verkar ha tagit slut efter att de fått barn. Finns det verkligen inget annat att prata och skriva om då? Gör man absolut inget annat värt att berätta om? En som skrev varje gång hon pumpade bröstmjölk. "Pummpa pummpa. Pummpar mjölk." Med två M dessutom. En som lägger till ett hjärta efter varje uppdatering, oavsett vad den handlar om. Speluppdateringar. Spotify-länkar i de fall en person lyssnat på 200 låtar i rad, så hela nyhetssidan består endast av dennes skitmusik. Finns garanterat fler, men det var dessa jag kom på så här på rak arm. | |
| blue_moon | 2011-11-19 13:35 | |
![]() | Speluppdateringar och Spotify-länkar stör mig mest. Pseudohändelser som kan fylla hela sidor och som tvingar en att scrolla i det oändliga för att hitta något av intresse. | |
| Megaherz | 2011-11-19 15:16 | |
![]() | Gillar den nya funktionen från FB med news feedindelningarna. Från området, nära vänner, familj. Och att man kan bestämma från person från person vilka uppdateringar som ska komma, ALLT, det viktigaste eller inget. Har lyckats ränsa ut mycket trams så :) Då ser man det från dem man är intresserad av | |
| Behringer | 2011-11-19 19:24 | |
![]() | På facebook och även i bloggsammanhang tycker jag det är lite irriterande med uttalad eller underförstådd uthängning av personer. Det handlar inte sällan om ex-partner | |