Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 749 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Incidental - Ej medlem längre | 2011-12-01 22:31 | |
![]() | =) | |
| Pandina | 2011-12-01 22:39 | |
![]() | Om du verkligen älskar honom som du säger så innebär det att du känner honom väl, och litar på att han vet att det han gör är rätt för honom. Du ska vara glad för honom och vilja hans bästa - och stödja honom i det val han gör. Hade han varit ditt livs kärlek så hade det inte tagit slut. Gaska upp dig, ta fram papper och penna och skriv ned exakt varenda punkt på vilken du villl förbättra med dig själv. Sen sätter du igång och gör det. Om era vägar någonsin möts igen kan du säga "se här vad du gick miste om, ditt nonchalanta kräk". Eller motsvarande. Det bästa man kan göra när man blivit lämnad, är att ägna sig åt sig själv och sina vänner. | |
| le-lou | 2011-12-01 22:42 | |
![]() | om jag ska vara helt ärligt så har jag iaf upplevt att jag verkligen gått vidare, då när jag faktiskt träffat nån och blivit kär på nytt. Först då kan jag ärligt släppa allt som har med det gamla att göra. Faktiskt. Även om jag är sådär glad singel så är taggen i hjärtat med hans namn på, det sista man upplevde.. och det kan sitta i... Med det menar jag inte att man ska kasta sig från ett förhållande in i nästa, man ska ta sin tid och läka och vara ensam. Men, det jag menade med det här med att våga börja dejta lite så smått, är att det är läkande i sig, om man gör det i rätt tid. Gör man det inte så finns det en risk i att man blir ensam läänge för att man vant sig vid det helt enkelt, och uppfattar också uppbrottet som så otroligt smärtsamt (kanske mer än vad det egentligen var) så att man inte längre vågar satsa..alltså man gör det till något väldigt stort.. känner många som varit ensamma i +10 år för att de lät ett brustet hjärta sabba en lång tid framöver. Låter det respektlöst? Det är det inte. Alla sörjer på sitt sätt och visst kan jag förstå att man vill vara singel. Jag har aldrig skaffat en ny partner direkt efter ett förhållande som spruckit, men jag har de senaste åren när det hänt, iaf försökt att vara mer öppen för andra än vad jag varit innan. Bestämt mig för att "nu får det vara bra". Säger inte heller att långvariga singlar inte är lyckliga på sitt sätt, men jag är av den åsikten att människan mår bäst i flock, vi trivs med partners och alla behöver vi kärlek. Handlar inte om desperation, utan om förmågan att studsa tillbaka och ge och få kärlek på nytt igen. Thats all. Hoppas det inte låter alltför snurrigt. Troligtvis gör det det.. . | |
| club_R - Ej medlem längre | 2011-12-01 22:48 | |
![]() | Nej, det lät inte snurrigt, le-lou. Inte alls. Vettiga funderingar, me thinks. | |
| Pandina | 2011-12-01 22:49 | |
![]() | daggdroppe, du är en gudinna. | |
| pabster1 | 2011-12-01 22:59 | |
![]() | Le lou har helt rätt. Låt det ta tid men sedan går det över när du hittat rätt igen. | |
| pabster1 | 2011-12-02 01:55 | |
![]() | www.youtube.com/watc...EO KJe3QqoE | |
| henrik_l | 2011-12-02 03:37 | |
![]() | hmmm jo det är så att dåliga tankar och dålig energi ofta har en tendens att skapa mer av den varan. Så det gäller att bli av med skiten så fort som möjligt. Att gå och älta det är ingen bra ide. Gör saker du tycker är roligt, unna dig själv bra saker. Var tacksam för allt bra du har i ditt liv och ägna det så mycket tid du kan och se fram emot en ny vår och en varm och fin sommar nästa år. www.youtube.com/watc...hL 0RLKL8bc | |
| marmeladov22 | 2011-12-02 08:59 | |
![]() | :) | |
| Mockba83 | 2011-12-02 10:48 | |
![]() | Lider av samma deppighet som dej. Makalöst jobbigt och första gången jag förlorat en kärlek som man verkligen trodde på. Ja vad ska man göra? jag lyssnar på typ sorgsna låtar ibland och tjurar lite. kan vara skönt att få ur sej lite kännslor ibland. Ja jag är hetero kille och tjurar skitsamma;) Kram på dej och som alla säger tiden läker iaf dom flesta sår. | |
| Mockba83 | 2011-12-02 10:50 | |
![]() | En del säger ägna dej åt roliga saker och var glad för vad du har osv, är nog bra men sörg lite osso. kan vara skönt för själen. | |
| China Doll | 2011-12-02 10:57 | |
![]() | Tiden läker alla sår. Men stora så ger ärr. Fast ärren bleknar, men det tar väldigt lång tid. | |
| Mockba83 | 2011-12-02 11:09 | |
![]() | www.youtube.com/watc...em WRToNYJY ultimata må dåligt låten, uttjatad men beauty. | |