Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 396 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| smurfblue | 2011-12-08 22:36 | |
![]() | le-lou du kanske har rätt hur länge ska man orka liksom? Men det bara skriker nej i hela min kropp när jag tänker på att à valuta relationen jag vill verkligen inte leva utan honom. | |
| slånbär | 2011-12-08 22:36 | |
![]() | Man är inte lycklig alltid ska det stå såklart. | |
| smultronbarn | 2011-12-08 22:36 | |
![]() | Tänker dygnsrytm, mat, sömn osv. Väldigt grundläggande för att må bra, viktigare än man kan tro. Ja, hund tycker jag! :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:37 | |
![]() | Ta en paus från varandra? | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:38 | |
![]() | Tack slånbär för att du förstår och tack för dina tankar och råd. | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:39 | |
![]() | Delicious tror u att paus hjälper och i så fall på vilket sätt? | |
| le-lou | 2011-12-08 22:42 | |
![]() | jag förstår det smurfblue - det är ditt val och jag tror du känner själv när det är nog. Ibland kan det vara bra att ta en paus också, starka relationer klarar pauser :). Är han god mot dig annars? Snäll och så? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:43 | |
![]() | Du verkar för trött på det hela just nu och han verkar inte må särskilt bra.. Vet inte om det hjälper men att ta en paus från vad som tycker jag kan vara bra. Orkar man inte svara sin tjej är det inte så bra och sån var jag när jag mådde som sämst. Bara sov och orkade inte bry mig om något. Med det sagt betyder det inte att man inte känner något när man vet att folk försöker få tag i en. Skuld oftast. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:45 | |
![]() | Och så lovar man att ändra sig för att man vill så jävla mycket men det går inte. Är som att man inte kan styra sig själv. | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:47 | |
![]() | le-lou jag förstår att det verkligen inte låter så i den här tråden men han är den finaste och mest omtänksamma människa jag nånsin kännt. Det är därför jag känner att jag vill hjälpa honom komma ur det här och hoppas att v kan hitta tillbaka till det underbara vi haft innan när han mår bättre. Men jag känner mig bara så maktlös liksom och vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre både för honom och för vår relation och så. | |
| le-lou | 2011-12-08 22:48 | |
![]() | jag hade en kille en gång som använde sin depression som en bra väg att dölja otrohet. Just sayin. Man vet aldrig , det har jag iaf lärt mig. | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:48 | |
![]() | Delicious du anar inte hu skönt de är att bara höra någon säga att det är så det är när man mår sådär för då känns det lite mer som att det inte beror på mig och som att de kanske blir bättre. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:49 | |
![]() | stanna i ett destruktivt förhållande är utsiktslöst,gå,ska han bli far till dina barn? är det en sådan far du vill ha till tina barn ? | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:50 | |
![]() | Ni är då flera som tror att han är otrogen men jag hoppas verkligen att ni har fel. Känns inte så roligt att börja oroa sig för en sak till nu mitt i alltiohopa men visst man vet väl tyvärr aldrig. | |
| smurfblue | 2011-12-08 22:51 | |
![]() | ttiittii han har redan barn och är en jättebra pappa när han mår bra. | |
| le-lou | 2011-12-08 22:55 | |
![]() | smurf, jag säger inte att han är otrogen. Men chansen finns. Jag tycker det bådar rätt illa att han inte svarar den han älskar, när han så väl vet att han skadar dig. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:56 | |
![]() | Om han är otrogen och till råga på allt skulle använda sin depression som coverup så kvarstår en fråga: Vad ska ts göra åt det i så fall? Lär ju inte bli bättre om man börjar påstå otrohet också.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:57 | |
![]() | Eller börjar oroa sig för det | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:57 | |
![]() | men oftast mår han inte bra,eftersom stackars barn,ja då är det bara att stanna då och stå ut i ett liv | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-08 22:58 | |
![]() | Chansen finns alltid att ens partner är otrogen, eller hur? Även om man svarar på varenda samtal och skriver kärleksbrev.. | |