Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 537 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-12-20 19:16 | |
![]() | Visst är det lite kul att se vilka som tar åt sig.... | |
Maja G | 2011-12-20 19:48 | |
![]() | tar åt sig och tar åt sig....alla får väl säga vad de tycker,eller får man inte det? Bra med diskussioner. Hur het är personen-tråden tycker jag är fjortisaktigt.Därför skriver inte jag i den...helt enkelt! | |
Mouche - Administratör | 2011-12-20 20:07 | |
![]() | Det finns i alla fall en sak som är riktigt skojigt med just forum och dess forumister och det är att man efter nåt år på nacken här omedelbart ser vem som dyker upp som ny gubbe i lådan. Alltid lika roligt faktiskt. Sedan kan väl sägas att forum även de fyller sin sociala funktion genom att det kan skämtas, frågas, varas lite kinkig, småskällas och som grädden på moset, man får vänner. Vänner både i cybern och i verkliga livet. Vissa av oss har funnit såväl vänner för livet som partners här och det om något är väl ett tecken på att "forumlivet" har sina fina sidor. Gnällspikar och humorbefriade hänvisas alltså till det slags forum som är mer passande för just henne/honom. Varför slösa sin intelligens på att beblanda sig med oss, mentalt sett 12-13-åriga, Betapetare? Mouche | |
Delicious - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:12 | |
![]() | Kan det vara yj? Jag vill veta ^^ | |
VanillAr - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:12 | |
![]() | Väl rutet. :) | |
anderberg8 | 2011-12-20 20:21 | |
![]() | Nej, man ska vara serijös. Alltid serijös. Man ska inte blambra på om en massa små skitsaker. Man ska diskutera om bostadspolitik, festivaler, halsdukstrender. Såna där grejer som berör var och varannan människa! | |
Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:28 | |
![]() | Efter Mouches inlägg blev tråden riktigt kul | |
Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:32 | |
![]() | MOUCHE ÄR KLOK! TYKA INTE MED HONOM! | |
Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:36 | |
![]() | :) | |
Cardis | 2011-12-20 20:52 | |
![]() | Tycker det är ganska moget att som vuxen våga släppa fram sin barnsliga sida. Är väl lite mer i tonårsstadiet som allt "barnsligt" är ju det och att allt är pinsamt. Så frågan är ju vilken nivå TS faktiskt ligger på =) | |
Robandage - Ej medlem längre | 2011-12-20 20:55 | |
![]() | "Varför slösa sin intelligens på att beblanda sig med oss, mentalt sett 12-13-åriga, Betapetare?" Det där får stå för dig. Men faktum är ju att väldigt många med lite stuns innanför pannbenet har slutat skriva i detta forum. Orsakerna till det kan man spekulera i. Jag har mina aningar. | |
Mouche - Administratör | 2011-12-20 21:13 | |
![]() | *se det inledande inlägget av trådskaparen som svar på ovanstående inlägg* | |
henrik_l | 2011-12-20 21:16 | |
![]() | henrik misstänker att trådskaparen är en aning akademinskt skitnödig. | |
Mouche - Administratör | 2011-12-20 21:38 | |
![]() | Lägg av nu Robban. Håll dig till trådens ämne och sluta att bara försöka mucka igång gräl. Allt utöver det får du ta med mig via mail. | |
Amöban | 2011-12-20 21:46 | |
![]() | Det jag tycker är slående med Betapets forum är inte barnsligheten (den finns på alla forum, ålder är nog bara en siffra i det sammanhanget) utan att trots det finns folk som bråkar och ger varandra gliringar, finns det en snällhet som genomsyrar forumet, enligt mig. Det händer titt som tätt att jag halkar in på Flashbacks forum, och ofta blir man rent mörkrädd av inläggen där. Allt från kvinnohat och öppen rasism till att bara vara vulgärt och dumt. Ex - en kille frågade vad han skulle göra åt sömnlösheten. Bland de första svaren var: "Tokrunka två timmar innan läggdags eller ta en redig holk, då sover du gott." Såna svar får man inte här på Betapet, tack och lov. (Hur Betapet skulle se ut utan moderatorer är dock en bra fråga. :)) | |
Stevare | 2011-12-20 21:55 | |
![]() | Amöban, Du ska veta att Flashback är EXTREMT välmodererat jämfört med det här forumet och Jesper.nu. På Flashback skulle man aldrig komma undan med att kommentera ":)" eller en onödig oneliner, inte ens i de slappaste forumen. Här däremot finns det inget som helst krav på kvalitet i inläggen. Har inte märkt den minsta närvaro av någon moderator på det här forumet, och jag vet inte vad de raderar. Rasistiska uttalanden kanske? Något annat kan jag inte tänka mig. Igår avslöjade användare på Flashback att de "läckta" bilderna på kungen på strippklubb var manipulerade. Här fick ni 46 nya inlägg i "Hur het är personen över?". | |
Furios | 2011-12-20 22:28 | |
![]() | Väl rutet Stevare! | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-12-20 22:41 | |
![]() | Ser inte att Robban muckat gräl eller avvikit från ämnet, har jag missat något? | |
Stevare | 2011-12-20 22:47 | |
![]() | Tänkte samma sak som dig, SylviaPlath. Robandage är ju en av de få som faktiskt hållt sig till ämnet. Sedan slog det mig att Mouche måste ha skämtat. Om han inte gjorde det kan förklarar det varför forumet ser ut som det gör. | |
anderberg8 | 2011-12-20 22:48 | |
![]() | Ett av Robs inlägg togs bort. Konstigt tycker jag. Inte muckade han inte. Det var ett inlägg där han bl.a. ungefär skrev att han delvis höll med eller iaf förstod TS. | |