Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-16 17:29 | |
![]() | Unga mödrar på kanal 5? www.kanal5play.se/pr...in =program | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-16 21:14 | |
![]() | Tack Del,har kollat på senaste avsnittet,fattar inte hur myndigheterna i Danmark funkar,om barn i Sverige ska omhändertagas på så lösa grunder så skulle dom få plocka hälften av hela Sveriges barn minst | |
| slånbär | 2012-02-16 21:40 | |
![]() | Deli -jag håller med dig. Jag skulle tippa på att dom har någon form av handikapp mentalt då med tanke på hur dom agerar och fungerar (eller snarare inte fungerar) . Såg även i ett av veckans avsnitt hemma hos den tjejen som är gravid (den blonda ) hur hennes väninna satt med sin bebis i knät och rökte och blåste röken precis över barnet. Riktigt otäckt och mest för att det verkar vara helt normalt förfarande. | |
| SandyMercury | 2012-02-16 22:44 | |
![]() | Dog när Dea-Louise och Rasmus städade ur lägenheten. Katten hade ju haft hela hemmet som kattlåda. Hua. | |
| slånbär | 2012-02-17 11:41 | |
![]() | Värsta är väl att dom bara verkar städa föra att dom har socialens ögon på sig och inte för att dom förstår att man inta kan leva så varken med eller utan barn. Någonting fattas dom ju i grunden på nåt sätt. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-17 19:01 | |
![]() | tror dom blir psykiskt stressade av sosialen dom hjälper inte dessa unga mödrar jag undrar om inte detta inte är manus ändå ?soc här stöttar och hjälper med "hemmahosare"och föräldrautbildning,vi har en grupp unga mammor i våran kyrka,som blir starkare hela tiden | |