Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 998 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-05 23:43 | |
![]() | eyze, Det får inte ligga på youtube pga rättigheterna. Tror också att dom släpper "dagens tävlande" låtar samma dag. Så vi får väl vänta lite på Ranelid. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-05 23:43 | |
![]() | Om inte SVT själva lägger upp det på sin youtubekanal då. | |
| uffew | 2012-02-06 00:06 | |
![]() | Loreen kommer ta hem det i år. Bra låt, grymt framträdande. | |
| Green Potato - Ej medlem längre | 2012-02-06 00:30 | |
![]() | Afro-dite hade ju samma klänningar som senast när dom vann fast med varsitt skynke på sig plus lät lite väl likt In da Club i refrängen. Sean Banan. Hör inte vad han "sjöng" för något. Flink. Ingen höjdare Loreen - usel och hon är favorit för tidningarna. Dead By April. Sålt sig visst var usla innan men nu sålda ännu mer. Samma keyboardplink som vanligt. sångaren funkade inte heller. The Moniker, ingen höjdare och den där tjejgruppen avalon eller vad dom heter. trist låt. Nä urmjölkat tjäna-pengar-jippo är var det är med dålig kvalitet på låtar som man redan har hört förr. Svt lägger krutet på skit när OS och andra mästerskap tappas. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-02-06 00:33 | |
![]() | Här var det glatt. | |
| groenmeyer | 2012-02-06 01:48 | |
![]() | Alla hatar melodifestivalen och ändå är det så in i helvetes många som röstar.....märkligt.. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2012-02-06 09:30 | |
![]() | Kan någon förklara för mig varför det bara är i princip män som kommenterar detta? www.aftonbladet.se/n...43 22596.ab Känns nästan som att dom blir kränkta å Thorstens vägnar.... | |
| Mr Makcie | 2012-02-06 10:46 | |
![]() | Dead by april för att citera nån nöjesexpert på aftonbladet "en blandning mellan svensktoppen och en demon med halsfluss | |
| elida253 | 2012-02-06 11:08 | |
![]() | Sean Banan var bäst. Då är det illa :P | |
| wildman | 2012-02-06 11:22 | |
![]() | "Alla hatar melodifestivalen och ändå är det så in i helvetes många som röstar.....märkligt.. " Visst är det märkligt groenmeyer .-) Det är ungefär så med allt som är "lättsmält" Allt från musik till TV serier. Alla berättar så tydligt att dom minsann inte tittar. Men dom har ändå åsikter och har tydligen sett något på något vis ändå :-) Har en kollega som gärna lägger sig i diskussioner när vi diskuterar "idol" och annat. När man då frågar om han sett det eftersom han vet vad det handlar om så heter det att "frun har det ju på och han råkade gå förbi då" Varje gång :-) | |
| Guldplate | 2012-02-06 11:47 | |
![]() | Melodifestivalen får alltid skit för kassa låtar och att det inte är för alla åldrar. Sponant får det mig att fundera på om det finns något land eller någon person i världen som kan skriva över 30 hits på ett år och täcka tycke och smak för alla åldrar och persobligheter i ett helt land. Speciellt när dessa låtarna kommer att granskas med lupp. Vanliga hits har ju fördelen av att få växa sig till hits under en längre tid. Melodifestivalen är till för överanalyserande och gottande i pessimism. Inte världens bästa förutsättningar för att skriva hits. | |
| Pocaloca | 2012-02-06 12:01 | |
![]() | jag uppskattar melodifestivalen =) | |
| Palini | 2012-02-06 13:36 | |
![]() | Ständiga nya koncept, nya låtar, nya programledare. Samla gamla onyanserade gnäll. Inget nytt under solen. =) | |
| DJ-Emma | 2012-02-07 18:16 | |
![]() | Jag tyckte Afro-Dite och Loreen var bra, men de andra var inte så bra. Dead By April kunde ha varit bra om han som vrålade så mycket inte hade varit med. Jag vet att det är hårdrock och sånt, men jag tyckte ändå att det förstörde hela låten! | |
| DJ-Emma | 2012-02-07 18:18 | |
![]() | Tyckte också det var konstigt att de lät Thorsten Flinck ställa upp, men man får väl ta det onda med det goda... | |
| fåntrattis | 2012-02-07 19:08 | |
![]() | DJ-Emma, får jag fråga varför du tyckte det var konstigt? | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2012-02-07 20:45 | |
![]() | VARFÖR skulle "de" inte LÅTA Thorsten Flinck ställa upp DJ-Emma?? | |
| marmeladov22 | 2012-02-07 20:46 | |
![]() | för att han är komedi | |
| ninnini | 2012-02-07 20:55 | |
![]() | Nej, han är tragedi. Björn Ranelid är komedi. | |
| Träsmak | 2012-02-07 21:44 | |
![]() | Ser folk verkligen på sån smörja nu för tiden? | |