Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 975 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mz_lzrd | 2012-02-22 22:05 | |
![]() | Jag blev anklagad för fegspel häromdagen när jag använde ett fetupplägg han hade bäddat till. Jag orkade inte svara. Det finns ju ingen mening med så korkade motspelare. De skulle inte begripa ens svar ens. | |
| Mouche - Administratör | 2012-02-22 22:07 | |
![]() | Det är inte okey att bli utsatt för det trådskaparen utsattes för. Händer det sådana saker så skriv ett mail till mig, eller annan värd, och berätta vad som hänt. Är det riktigt fula grejor så stängs personen av direkt, annars varnas personen och uppmanas att tänka sig för i framtiden. Det glädjer mig/oss verkligen att se att så många trivs och uppskattar Betapet, som förvisso är den bästa ordspelssajten av alla. Rötägg kan alltså med fördel söka sig någon annanstans. Mouche | |
| Pocaloca | 2012-02-22 22:08 | |
![]() | =)) <3 | |
| Kramerica_ | 2012-02-22 22:12 | |
![]() | Du var väl otrevlig först kanske. | |
| Pocaloca | 2012-02-22 22:19 | |
![]() | Tyvärr så behöver det inte vara så....en del har visst ett behov av att slå ner på andra människor ändå. | |
| Snoosy | 2012-02-22 22:19 | |
![]() | Den större delen vill ju ha en positiv anda. Det kan nog bli svårt att komma åt den grupp som ständigt vill kränka andra. men önskedrömmar kan man ju få ha om ett fredligt betapet. =) | |
| Pocaloca | 2012-02-22 22:20 | |
![]() | DET kör vi på! | |
| Snoosy | 2012-02-22 22:21 | |
![]() | Mouche, bara en fråga. Vilka var först? Ni eller wordfeud? Vilket inte ens är lika kul som betapet. :) | |
| Snoosy | 2012-02-22 22:22 | |
![]() | *då menar jag som dataspel | |
| db0101 | 2012-02-22 23:09 | |
![]() | Jag har slutat att bemöta förolämpningar, har bestämt mig för att inte slösa min energi på det. Jag är här för att spela eftersom jag älskar spelet(jag tillbringer all min ledig tid här). och så länge jag inte kan blockera vissa personer i nån lista som automatiskt blockera dem så får jag fortsätta ignorera deras dumma/lumpna/elaka/barnsl iga kommentarer. Ett tag försökte jag skriva en lista men det är inte alltid jag kommer ihåg att titta i den eftersom jag spela så mkt. Konstigt nog så är det några som återkommer då och då trots att de alltid ha synpunkter på mitt sätt att spela. Dumt av mig så starta jag oftast spelet med dem innan jag kommer ihåg, aj då, nu kommer det att hagla förolämpningar igen. Ack, minnet... | |
| bulimi4 | 2012-02-23 08:31 | |
![]() | Nädå tomteponken, kanske jag inte har rätt, men du har definitivt fel. Säger det igen, att bedöma en anonym användare utifrån vad den skriver blir bara tokfel, att du inte begriper det jag har tillräckligt med skinn på näsan, somliga behöver tuffa till sig en hel del. | |
| gnill | 2012-02-23 08:58 | |
![]() | betapet fanns på nätet långt innan apparna var påtänkta. | |
| Jossan_24 | 2012-02-23 09:16 | |
![]() | Det handlar ju inte bara om huruvida man tar det personligt eller inte, det förtar ju det roliga med spelet när man folk är otrevliga. Varför ska man acceptera det? | |
| Pocaloca | 2012-02-23 09:53 | |
![]() | jag accepterar inte det, men fokuserar heller inte på negativa människors åsikter....kreativ kritik däremot =) | |