Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ruckzuck | 2012-03-01 15:32 | |
![]() | Skblole: Kan dock finnas vissa nackdelar med att sända signaler till det uppväxande släktet att deras kroppar inte duger som de är... | |
| Mione | 2012-03-01 15:35 | |
![]() | Fast det är tråkigt att vi blir itryckta ett ideal om hur det ska vara från media och diverse företag som vill tjäna lätta pengar. Sen kan man ju bestämma själv i alla fall, men jag undrar hur många det är dom tänkt igenom sina beslut angående hur mycket/lite de ansar och hur många det är som ansar för det "ska" man göra. | |
| Gautama | 2012-03-01 15:37 | |
![]() | Om nu allt ska vara så naturligt så kan väl alla se ut så här då. www.google.com/imgre...29 ,r:0,s:0 Vi backar tillbaka... | |
| groenmeyer | 2012-03-01 15:37 | |
![]() | Jag är ganska hårig överlag eller som Gautama beskrev sin bror(tror jag det var) "hårig som en Jak på ryggen" brukar raka/vaxa där och även raka/vaxa på lite andra väl valda ställen.. | |
| Gautama | 2012-03-01 15:38 | |
![]() | Hahahaha, det måste ha varit ett tag sen jag sa detta, å du har lagt det på minnet:-)) Kul:-) | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 15:39 | |
![]() | Men varför är det så konstigt, Mione? Är det lika ogenomtänkt när män rakar skägget eller är det bara kvinnor som är dumma nog att bli lurade av företag? | |
| Skblole | 2012-03-01 15:41 | |
![]() | "Kan dock finnas vissa nackdelar med att sända signaler till det uppväxande släktet att deras kroppar inte duger som de är..." Du ser välklippt och välrakad ut på bilden så sluta hyckla. | |
| groenmeyer | 2012-03-01 15:42 | |
![]() | Det var nog något år sedan och jag har använt mig av det sedan dess =) Tack, i love it =) | |
| ceciliaerix | 2012-03-01 15:47 | |
![]() | Allt går att argumentera Skblole, som du gör just nu.. | |
| Mione | 2012-03-01 15:51 | |
![]() | Crooked rain. Jag tycker det är konstigt att i en dylik debatt bortse från att det finns mycket pengar att tjäna på att vi alla ska vara så fräscha och fina, vilket vi inte kan vara om vi inte rakar oss enligt reklam (släpp loss din inre gudinna etc, vilket jag antar är gudinnan innanför pälslagren?) Det finns helt enkelt stora ekonomiska intressen i att vi alla ansar på. Men jag ser inte var jag påstog att kvinnor inte fattar genomtänkta beslut, men att män gör det? | |
| corlini | 2012-03-01 15:52 | |
![]() | får avsmak av män som rakar bröstet och pungen. fruktansvärt omanligt. håller samma klass som skägg utan mustasch, eller stora polisonger fast olika sorts total avsmak. har slarvat med bikinilinjen ofta sista tiden, orkar liksom inte. benen och armhålorna är ett måste, känns fruktansvärt skabbigt annars. | |
| frihet123 | 2012-03-01 15:56 | |
![]() | De finns faktiskt det som tycker att det är sexigt med hår, under armarna, benen och där nere. Alla vill inte ha renrakade partners. Vet killar som gillar håriga kvinnor :-) Jag tycker att män ska vara håriga, för mig är det manligt! | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 15:59 | |
![]() | Jag tycker det är konstigt att som medborgare i ett i-land tro att Gilette är det enda företag som försöker tjäna pengar på oss. Det finns stora ekonomiska intressen i allt. Antingen finns det ett behov av en produkt eller så försöker man skapa behovet, exempelvis genom reklam. Det gör alla företag, har du problem med det är du emot kapitalism och då är detta en helt annan debatt. "Men jag ser inte var jag påstog att kvinnor inte fattar genomtänkta beslut, men att män gör det?" Det var inte du som påstod det, det var jag som ställde dig en fråga. | |
| crooked rain - Ej medlem längre | 2012-03-01 16:00 | |
![]() | @ Mione då. | |
| Skblole | 2012-03-01 16:10 | |
![]() | "Allt går att argumentera Skblole, som du gör just nu.." Jag argumenterade bara för att han var en hycklare. Det hade ingenting med själva sakfrågan att göra. | |
| ceciliaerix | 2012-03-01 16:15 | |
![]() | *I rest my case* | |
| blue_moon | 2012-03-01 16:18 | |
![]() | Vill man bli slickad får man se till att vara rakad. Gäller män som kvinnor. Simple as that. ;-) | |
| ceciliaerix | 2012-03-01 16:19 | |
![]() | Rak(a)tpå sak! :) | |
| Skblole | 2012-03-01 16:20 | |
![]() | Haha, om det verkligen var vad du ville ha sagt så undrar man ju vart du vill komma... Allt går inte alls att argumentera för övrigt. | |
| ceciliaerix | 2012-03-01 16:21 | |
![]() | Det beror ju förvisso på hur man definierar "argumentera".. | |