Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 609 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| krysopras | 2013-06-23 14:15 | |
![]() | Ja, där har nulltj tveklöst rätt. En annan god anledning att omedelbart riva ut det nya köket är ju att Polens sak är vår, som det en gång hette. Den polske snickaren behöver pengar som han kan ta hem till Polen och konsumera för där. Dessutom blir ett utrivet kök utmärkta sopor: hd.se/helsingborg/20...os s-varma/ Sverige behöver mer sopor. | |
| corlini | 2013-06-23 15:01 | |
![]() | jag såg köket i verkligheten och det ÄR grymt snyggt, gediget stabilt och massivt. jag gillar det massor. hypermodernt i alla lådor, skåp, luckor, vitvaror etc men så "grovt" och otidsenligt på utsidan. funderar på om vi kan dela upp vårt nya kök i två och sätta i gästhus + personalutrymme och övertala gubben om att vi av olika skäl måste byta. jag ska se om jag har bilder på vårt nuvarande som jag kan länka upp. sen får ni avgöra om jag är fel ute eller inte. | |
| Sote | 2013-06-23 15:12 | |
![]() | Det som är så trist med att man skriver i gamla trådar är ju att man då ofta börjar kolla på början av tråden men nu är ju alla länkar gamla och funkar inte längre så det går inte att se bilderna längre. | |
| mz_lzrd | 2013-06-23 15:25 | |
![]() | Jag hade velat se den joniska lägenheten. Hon kan kanske lägga ut bilderna igen? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 15:43 | |
![]() | Jag bor inte kvar där...(är fd jonisk). Ett par bilder, dock inte samma som de förra: instagram.com/p/ZfV18kzOc 5/ instagram.com/p/Yz4InvzOd g/ instagram.com/p/VCkTVRTOX -/ instagram.com/p/VD6VYKTOd 0/ instagram.com/p/VB9WuNTOR V/ | |
| corlini | 2013-06-23 15:47 | |
![]() | de va fint, samma lägenhet som det på din hund ser jag :) undrade en stund över placeringen av ljusknappar och vägguttag på wc tills jag kom på att det måste vara en spegelbild jag ser i badrumsskåpet!! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 15:48 | |
![]() | Haha, ja ;) | |
| mz_lzrd | 2013-06-23 17:19 | |
![]() | Tack, nulltj! Verkligen vackert med tegelväggarna. Underbart sovrum! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-06-23 17:22 | |
![]() | Varsågod :) Och tack! Saknar den lite... | |