Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 855 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Måns_E | 2012-07-09 11:42 | |
![]() | Jag har haft en iPhone 4, skulle inte köpa en iPhone igen. Så uppenbarligen så kan man tycka olika :) | |
| Lillstölla | 2012-07-09 11:48 | |
![]() | Får jag fråga varför du inte skulle köpa iphone igen Måns? | |
| Måns_E | 2012-07-09 11:57 | |
![]() | Man får betala väldigt mycket mer för något som inte är bättre gällande Apple i allmänhet. Däremot så finns det bra sidor med iPhone, exempelvis så är materialval och känsla när man håller i telefonen bra. Men i övrigt så, nä. Jag tycker inte att operativsystemet är särskilt märkvärdigt, hårdvaran är inte bättre än något annat och dessutom så måste jag ha en mac och ett konto på app-stores om jag skall kunna utveckla egna appar (kanske inte så noga för de flesta, men för mig så är det ett stort minus) samt använda mig av iTunes som jag personligen tycker är ett skitprogram. Gällande SIII så är det en bättre telefon. När iPhone 5 kommer så kanske det inte är en bättre telefon, men den har ju inte kommit. | |
| Lillstölla | 2012-07-09 12:03 | |
![]() | Okej, tack för svaret:) | |
| Rapé1 | 2012-07-09 12:17 | |
![]() | Satsa på Galaxy SIII eller Htc One X. Där har du dom två bästa telefonerna på marknaden. Även den drygt 1 år gamla Galaxy S II håller måttet fortfarande och är en riktigt bra telefon med bra prestanda. | |
| Schalke_04 | 2012-07-09 22:36 | |
![]() | Nej! | |
| Lillstölla | 2012-07-10 12:07 | |
![]() | Jag funderar på en sak gällande Galaxy SIII som så många rekommenderar, är det en svår telefon för en som är helt ny på smartphone? | |
| Aquila1 | 2012-07-10 12:14 | |
![]() | Nej, den är logisk. En sak till som är bra med android är att det finns fler gratisappar än vad appstore kan erbjuda | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-07-10 12:16 | |
![]() | Skaffa en iPhone, basta. Telenor är känt för risig täckning, Telia är det som gäller. | |
| Aquila1 | 2012-07-10 12:17 | |
![]() | Ja, en Samsug med Telia= suveränt. | |
| Lillstölla | 2012-07-10 12:21 | |
![]() | Telia lär det nog inte bli, men lutar ändå åt en samsung. Lär hinna ändra mig 20 gånger säkert innan jag slår till, men är inget nytt. | |
| blue_moon | 2012-07-10 12:48 | |
![]() | Om jag skulle köpa ny skulle det nog bli denna: www.tewss.telia.se/p...37 03103920 | |
| Rapé1 | 2012-07-10 12:58 | |
![]() | Både iPhone 4s och Samsung Galaxy SIII är väldigt lättanvända med logiska menyer på båda två. Fördelen med Samsung är den har mycket större skärm. Telenor är annars rätt generösa med internet i sina abonnemang. Dom har 15GB internet oavsett vilket abonnemang du tar. Jag har haft Telenor sedan 2008 då jag köpte min 1a smartphone och det har inte varit några problem. | |
| Lillstölla | 2012-07-10 13:04 | |
![]() | Är en sån jag kikar på med Blue_Moon :) Rapé1: Har kollat med vänner här som har Telenor och de säger det är bra teckning så tror inte det är några bekymmer. Är personligen inte nåt fan av Telia, tycker det är alldeles för dyra och finns andra bolag som erbjuder samma sak för mindre pengar, men är en annan diskussion. Telenor står det att de har fri surf, övre gränsen kanske är 15GB, jag har inte kollat, men det är i alla fall bra mycket mer än konkurrenterna erbjuder i vilket fall :) | |
| wildman | 2012-07-10 13:28 | |
![]() | Det är hugget som stucket vad man väljer för telefon. Just nu är väl Samsung S3 det modernaste som finns. Nackdelen med den är väl storleken (som kan vara en fördel också). Sen är batteritiden på min S3:a klart bättre än mina kollegors iPhones. Men det är ju inte samma sak som att den är bra.... Jag förstår faktiskt inte dom som orkar tycka att det ena eller andra skulle vara så fantastiskt mycket bättre än det andra. Jag ahr använt både ios och android och tycker egentligen att det inte är så fantastiskt stor skillnad. För alla normalbegåvade användare så vänjer man sig på 10 minuter med den ena eller den andra. | |
| Sunnyhjärtat | 2012-07-10 15:38 | |
![]() | Själv har jag en Htc Sensation XL, kanon nöjd! Quietly brilliant :) | |
| Lillstölla | 2012-07-12 15:54 | |
![]() | Tack snälla ni för all hjälp! Det kommer bli en samsung, snackat med en kompis som jobbar på en elektronikkedja och som dessutom har båda telefonerna själv och fick goda råd av henne med. | |
| Aquila1 | 2012-07-12 17:18 | |
![]() | Grattis till ett bra val. | |
| C_K | 2012-07-13 23:09 | |
![]() | Du kommer inte att ångra dig Lillstölla. Haft min Samsung s3 1 vecka och är helnöjd. Säger bara det : skärmen! Knivskarp och gigantisk. Dessutom smidig att ha i fickan trots formatet tack vare att den är så tunn. Iphone skärmen ser futtig ut när man jämför. Det jag kan säga om iPhone är att den är jäkligt snygg men det räcker inte med ett bra utseende alla gånger. ;-) | |