Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 593 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SkySpy_ | 2012-07-15 20:35 | |
![]() | Självklart saboterar folk trådar. Det är man ju dum om man inte förstår. Medvetet eller omedvetet lite olika. Se det som busen som sitter längst bak i klassrummet och kastar suddgummi och provocerar. Det är roligt att reta upp och skapa reaktioner. Det är inte alls konstigt. Det är så vi människor fungerar. I alla fall några % av oss. | |
| Zetax - Ej medlem längre | 2012-07-15 20:39 | |
![]() | Ja, och låt dom för fasen inte lyckas. Sluta inte debattera. Även om det hon säger är sant så görs det ju i alla fall öppet och ärligt och man har chansen att bemöta det. Det hon gör är bara fegt och ynkligt. | |
| Lakritsprutt - Ej medlem längre | 2012-07-15 20:45 | |
![]() | Det vore kanske bra att ha en lista över tillåtna åsikter som "stammisarna" här kan upprätta, så vet vi andra vad vi har att förhålla oss till. Visserligen blir diskussionerna rätt meningslösa, men det viktiga är att hålla "stammisarna" på gott humör, inte sant? | |
| le-lou | 2012-07-15 20:48 | |
![]() | haha . ja. en förklaring är alltid en förklaring. Nu återgår jag till att sabotera trådar igen. jävligt kul att tillhöra gruppen stammisar för övrigt, jag som brukar dela åsikter med majoriteten. | |
| apbur | 2012-07-15 21:03 | |
![]() | Är ni överens om vilka det är som tillhör "stammisarna"? | |
| SkySpy_ | 2012-07-15 21:05 | |
![]() | Enklast är väl att man är som man är och utgår från det. Det är väl det som skapar debatt. Alla tänker olika och det är ju bra. Sen att det retas och pikas lite är väl ganska charmigt och kul eller? Varför ta allt så allvarligt?:) | |
| apbur | 2012-07-15 21:48 | |
![]() | Att inte ta åsikter på allvar är lite allvarligt. | |
| SkySpy_ | 2012-07-15 21:55 | |
![]() | Jag ska absolut anstränga mig att ta dina åsikter på allvar apbur om det är så du känner. Viktigt att inte negligera de som kräver mera förståelse. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-07-15 22:00 | |
![]() | Jag har snarare känslan av att vi stammisar har,rätt varierande åsikter, men att vi lyckas diskutera hyfsat hövligt oftast. Precis som i den riktiga världen. | |
| Schalke_04 | 2012-07-15 22:11 | |
![]() | Miss_jk har startat en tråd om "riktigt bra deckare (böcker)" där hålls en trevlig och artig och framförallt uppmuntrande ton mot varandra, inte som på många andra trådar där det är både hackat och malet och ofta rent av OTREVLIG ton! Men det märks mycket klart och tydligt att klientelet är en helt annan i den tråden! Är det en slump att det är så lr vad anser ni? ;) | |
| Schalke_04 | 2012-07-15 22:17 | |
![]() | Ett förtydligande: Men det märks mycket klart och tydligt att klientelet är en helt annan i den tråden! Med det menar jag givetvis att det är andra nick så tro inte att jag menar något annat! Tack. Och det finns ingen ironi i detta! | |
| SkySpy_ | 2012-07-15 22:19 | |
![]() | Men vad vill du få ut av ditt påstående schalke? Att vissa personer skulle saboteras medan andra inte? I så fall varför? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-07-15 22:22 | |
![]() | Det säger väl sig självt att en ren faktatråd där varje person levererar ett boktips inte urartar på samma sätt som lösare hållna diskussionstrådar. Bägge sortens trådar fyller sin funktion och alla väljer vi var vi spenderar vår tid. | |
| apbur | 2012-07-15 22:24 | |
![]() | Verkligen! Den upprörande trådtiteln "tips på bra deckare" borde ju skapa en hätsk stämning. Lite förvånad dock att ingen reagerat på att man använder "bra" och "deckare" i samma mening :) | |
| Schalke_04 | 2012-07-15 22:24 | |
![]() | Omformulera, är lite trögtänkt! menar du att vissa specifika personers trådar skulle saboteras. Om så, ingen aning! | |
| Gunilla _ | 2012-07-15 22:29 | |
![]() | Hajar inte riktigt varför man hänger upp sig på att folk har fler än ett nick eller skaffar nya - när det är människor som man ändå inte har en susning om vem de egentligen är. Om vederbörande kallar sig 1, 2 och 3 och diskuterar här och var så är det väl oväsentligt huruvida hen är samma eller olika personer? Ni som envetet måste berätta att det minsann är han eller hon som finns bakom det ena eller andra nicket - tror ni att det är någon bedrift att "avslöja" dessa okända varelser..? | |
| SkySpy_ | 2012-07-15 22:29 | |
![]() | Ja alltså vad jag tolkar av det du skrev så anser du att vissa trådar förblir otrollade. Medans andra urartar och blir trollade. anser du att trollandet beror på personen (TS) eller typen av fråga som (TS) ställer. Eller en kombination av båda två?. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-07-15 22:29 | |
![]() | Apbur :) | |
| Schalke_04 | 2012-07-15 22:29 | |
![]() | Tja det brukar ju faktiskt vara lugn och ro på dom flesta bibliotek... ;) | |
| Schalke_04 | 2012-07-15 22:33 | |
![]() | Jag skrev ju ingen aning så det får bli mitt svar. Hoppas innerligt att det INTE beror på vem som "skapar" tråden. | |