Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-03 22:46 | |
![]() | Tycker våran sjukvård e mycket bra i sverige. Sen att hjälpa en våldtäktsman m.m tror jag inte ett skit på. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-03 22:48 | |
![]() | Flubbah. Nä inte för att snattat en snickers på ica... Det jag pratat på e våldtäkt sam mördat..... | |
| Cozgubbe | 2012-11-03 22:57 | |
![]() | Hoppas på att du är singel och inte har barn speeedo. För kärlek verkar inte va din sak. | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-03 23:01 | |
![]() | Om rocco jensen lr anders eklund.lr hagamannen m.m vart nån av dina söner så hade du haft kärlek till dom??? Isf vet du ej vad kärlek är i detta fallet. Å ja jag har familj å ej singel..... | |
| Cozgubbe | 2012-11-03 23:03 | |
![]() | Hade inte viljat se dom bli dömda till döden iaf. Snarare sjukvård och livstid. Inget annat! | |
| Speeedo - Ej medlem längre | 2012-11-03 23:07 | |
![]() | Fick den ena men kom sen ut efter ha skurit halsen av en tjej. Sen direkt när han kom ut våldtar han en flicka på 12 år....17 års vård räckte tydligen inte...hur lång sjukvård tycker du? Tänk om det vart din dotter???? nej nej avrätta han ej...ge han sjukvård så han kommer ut snart igen....nääää tänk om lite coz... | |
| TASKMÖRT | 2012-11-03 23:11 | |
![]() | Jag tror precis som apbur att samhällsklimatet blir råare om man inför dödsstraff. Omvänt också att hårdare straff speglar samhällsklimatet. Det är nog inte en slump att de länder med hårdast straff oftast är diktaturer med låga poäng på både välfärd och lycka. Det är heller ingen slump att straffen blivit mildare ju mer vårt samhälle utvecklats historiskt. Under den tiden då man högg händer av tjuvar och hängde äktenskapsförbrytare hade vi nog knappast varken färre brott eller ett mer humant samhällsklimat. Jag skulle till och med vilja gå så långt som att om vi vill ha ett humant och välfungerande samhälle så är det nödvändigt att vi tyglar vårt samhälleliga hämndbegär och behandlar alla - även brottslingar - som människor med grundläggande rättigheter. | |
| Mouche - Administratör | 2012-11-03 23:16 | |
![]() | Och jag som tänkte att jag skulle vara förstående och tålmodig ett tag framöver. Tråden stängs tills dess jag fått tid att läsa igenom den. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4 5